Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Maar dat is toch juist het idee van die opdracht, dat je geen idee hebt hoe lang het nog duurt maar dat je gewoon door gaat? Als ze hadden gezegd “kom op denise, je hoeft nog maar een uurtje” was juist dat hele idee teniet gedaan. Ze kon het gewoon niet meer opbrengen om verder te lopen en bovendien hadden ze haar eerder al het voordeel van de twijfel gegeven en ik denk dat het nu gewoon duidelijk was dat er niet meer in zat.

Van sander vind ik het wel sneu, maar ik denk ook dat het aan de montage ligt en dat ze echt al van alles geprobeerd hadden met sander maar dat ie gewoon heeeeeelemaal de weg kwijt was (figuurlijk dan, want letterlijk zat hij op de goede weg :clown_face:)

2 likes

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in… zijn natuurlijk 14-16 uur lopen in 50 minuten gepropt dus je ziet niet hoe lang ze al bezig waren met motiveren en doen. Het is een x klaar maar des te zuurder denk ik om dan vlak voor de finish af te vallen.

1 like

Ik hoorde net zelfs dat het nog maar 500 meter was…

Maar goed zoals iemand anders al zei, het punt van de opdracht is juist dat je niet weet hoe lang het nog is en toch doorgaat. Maar wel zuur als je achteraf hoort dat je zo dichtbij was.

En blijkbaar hadden ze Duco er eigenlijk uit willen zetten toen hij bij de eerste opdracht met de gijzelaar zijn gijzelaar kwijt was en zonder hem wegging, maar is Jeroen daar voor gaan liggen. De gijzelaar was namelijk weggelopen naar een stuk dat niet binnen het ‘speelveld’ hoorde en bij productiemensen gaan staan, waardoor hij niet meer opviel en Duco geen eerlijke kans had om hem nog te zien.

2 likes

Oh wauw 500 meter!! Wat zuuur! Oh wat goed dat hij een 2e kans heeft gekregen want zo zie je maar goed dat iemand juist uit ‘fouten’ of dingen die niet helemaal goed lopen juist weer enorm kan groeien en pieken. Waar heb je dit allemaal gehoord? Mega interessant om meer te horen erover, afleveringen zijn maar zo’n klein deel

1 like

In de podcast 15 gewone burgers van oud-deelneemster Agavni, de aflevering met Jeroen van Koningsbrugge.

Bij dat boksen had de productie blijkbaar ook een beetje een miscalculatie gedaan, en niet gerealiseerd dat die bokser 7 gevechten moest doen. En toen kwam Duco ook nog eens als eerste die die man alle hoeken liet zien. Dat gevecht is blijkbaar ook veel sneller gestopt dan de andere gevechten omdat die bokser er helemaal aan ging en hij nog zes keer moest. Vervolgens vertelt Jeroen dat Bono super trots was dat het zo goed ging maar dat die man toen eigenlijk al helemaal murw gebeukt was. Vervolgens gaf Jeroen in de podcast nog een compliment aan Duco dat hij tegen de rest eigenlijk helemaal niet verteld had hoe goed het ging en dat hij Bono helemaal zijn shine liet pakken en dat hij dat mooi vond van hem.

4 likes

Leuk, thanks voor het delen!

1 like

Het is weer begonnen! Meer enthousiaste kijkers?

Toch al snel weer twee afvallers zeg en eentje die aan het elastiek hangt. Vond dat fragment waarbij je Immelda naast die andere vrouw zag na die 3 km individuele speedmars wel sterk, was ook wel illustratief voor dat de een zichzelf wel echt verder kan pushen dan de ander.

Moet wel zeggen dat ik op basis van de voorstel filmpjes iedereen er sterk en goed voorbereid uit vond zien, behalve die meid die nu ook al afgevallen is. Van haar was ik bij het filmpje al niet overtuigd.

Wie ver gaan komen vind ik nog lastig te zeggen, maar volgens mij is Paula ijzersterk.

5 likes

Ja ik kijk ook! En de nieuwe Vlaamse special forces heb ik ook uitgekeken in een paar dagen. Aanrader ook, leuke cast

3 likes

ik heb gisteren de laatste twee afleveringen gekeken en dit vind ik een goeie diplomatieke omschrijving :rofl:

2 likes

Je ziet ook IEDEREEN balen zodra hij begint met praten :joy:

2 likes

Toen ze in de laatste aflevering Wout’s gedrag aan begonnen te moedigen heb ik het gewoon uitgezet. Klaar mee. Echt nooit eerder gehad bij dit programma dat ik een aflevering, laat staan het seizoen, niet verder wilde kijken :joy: Kijk volgend seizoen wel weer :grimacing: (reden in spoiler)

Leek echt alsof bij de feedback Ray en Dai Wout proberen in te zetten als de oplossing voor gebrek aan sfeer en saamhorigheid in de groep en dat hij mensen emotioneel moet gaan loswrikken ofzo met z’n ‘kwetsbaarheid’. Terwijl zo’n gast juist ontzettend aan het probleem van sfeer kan bijdragen?? Ik weet niet hoor, maar als alle mensen om je heen een ‘muur’ hebben of een ‘masker’ als ze met je praten…maybe the problem is you…?? Persoonlijk zelf zou ik geen zin hebben om te chillen met een of andere navelstaarderige halve gare, die bovendien denkt dat hij alle mensen om zich heen psychologisch helemaal ‘door’ heeft.

7 likes

Ik zou die Wout echt niet trekken nee. Zag ook wel een kleine ergernis bij Ray. En waarom ook meteen leiderschap/ meer leiderrol? Zou echt gek worden als deelnemer.

Tot nu toe Bikkel nog nauwelijks gezien. Maar vond hem zo aandoenlijk en ook ontwapenend tijdens laatste aflevering. Heb zo hard gelachen met het inpakken van die tas, hij had even error. Ik snap dat wel.

2 likes

Ook erg onnozel :sweat_smile:

2 likes

Ja hij is echt mijn fav! Vind Laurens veel meer onnozel, Bikkel is gewoon aandoenlijk.

Anouk is ook een topper.

Hoop wel dat Jordan iets meer van zichzelf laat zien. Want hij heeft wel veel potentie, maar als je niet kunt samenwerken is het snel gebeurd.

1 like

Vond het niet zo eerlijk in de laatste aflevering dat ze in het bijzijn van iedereen de zwakste schakel moesten noemen. Het is dan toch redelijk waarschijnlijk dat iedereen de eerste naam herhaalt?

3 likes

Ja dat vond ik ook gek. Dacht ook meteen ja meegaan met de eerst genoemde naam is het makkelijkst.

Heb me ook wel verbaasd over hoeveel mensen de verkeerde persoon meenamen. Volgens mij deden alleen Koen en Dylan het echt goed en Jordan ook voldoende. Was zelf vooral door Dylan positief verrast want die kwam op mij altijd een beetje chaotisch en weinig gefocust over.

Ik vond het wel onthutsend hoe slecht Paula het er vanaf bracht. Had aan het begin van het seizoen hoge verwachtingen van haar maar mentaal is ze echt niet sterk genoeg.

Ben benieuwd wat ze gaan doen. Het lijkt me dat Paula in ieder geval naar huis gaat, maar als ze iedereen die met de verkeerde persoon naar buiten kwam naar huis sturen dan blijven er volgens mij maar 3 over?

Heb wel gelachen om Wout hoor. ‘Ik weet wie je bent! Jij bent Claudia en je moeder heet Thea en je oude hond heet Flip! Je gaat met mij mee!’

6 likes

Ik zou dat echt jammer vinden maar eigenlijk wel terecht: in vorige seizoenen werd je om minder naar huis gestuurd. En het seizoen is bijna klaar, dus 3 overblijvers is niet gek. Ik erger me zo enorm aan Paula hahahaha, zo onterecht eigenlijk want ze zit er gewoon doorheen maar ik denk de hele tijd: Stop er alsjeblieft mee of stop in ieder geval met dat gejammer

4 likes

Jaa eens, ik erger me ook aan haar en snap niet waarom ze haar niet wegsturen. Dat gehuil steeds daar heeft toch niemand wat aan? En ik zie niet wat zij toevoegt aan de groep. Die andere meid, ik ben haar naam even kwijt, vind ik echt top. Zo sterk en ze zeurt totaal niet

Ja, ik weet eerlijk gezegd ook eigenlijk niet wie er nu gefinisht zijn, maar ik vind het wel superknap en leuk van Anouk!! en ook goed dat ze haar niet op lieten geven toen het al bijna klaar was, want soms doen ze dat ook gewoon wel

Ja dat niet kunnen eten is inderdaad een los eindje. Ik vond hem wel heel krachtig eindigen. Hij deed het echt heel goed. Van Anouk heb ik me afgevraagd hoezo ze haar niet net als Denise Anna lieten gaan. Als ik het goed begreep destijds was er bij Denise Anna wel wat meer wat op televisie niet te zien is geweest. Misschien is dat het grote verschil met Anouks deelname.