Ja ik hoop dat het aan de montage ligt maar heb dit seizoen al vaker gehad dat het een beetje arbitrair leek wie er wanneer ineens uit moest. Er gebeurt buiten beeld natuurlijk ook heel veel wat niet uitgezonden wordt. In de uitzending had ik namelijk ook het idee dat als ze Sander hadden gezegd: je zit gewoon goed, vertrouw op jezelf en laat je niet gek maken. Dat hem dat al voldoende handvat had gegeven om verder te gaan. Denise leek er wel echt heel erg doorheen te zitten en zichzelf ook echt niet meer op te kunnen peppen dus dat snapte ik dan iets beter. Maar goed wie weet hebben Sander en Denise ook gewoon peptalks gehad en hielp het bij hen echt niet meer, maar is dat niet in de uitzending gekomen.
Trouwens wel echt respect voor Duco zijn leercurve. Toen de ene uitzending dat ie in dat weiland tegen een paaltje lag had hij het mentaal zo zwaar met het lopen en nu met de afmatting leek hij mentaal de sterkste, ondanks dat hij fysiek bijna geen voet voor de ander meer leek te kunnen zetten. Ook respect voor Nick trouwens, hoe goed hij nog liep aan het eind terwijl hij met 40 ook nog eens de (een na?) oudste deelnemer was.