Nog nooit zelf geweest maar wordt volgens mij wel goed beoordeeld: la roubine in vallon pont d’arc
Aan de Cèze is het heel mooi en fijn voor kinderen! Mooie omgeving richting Uzes. Deze camping heeft goede beoordelingen.
Bedankt nog allemaal voor de reacties op mijn slaapzak-vraag! Ik heb dit weekend nog maar de geleende slaapzakken meegenomen, want ik moet er toch even wat meer tijd voor nemen om nieuwe uit te zoeken merk ik.
Kampeerweekend 2 is momenteel aan! Dit keer aan de hele andere kant van NL, namelijk Noordeloo in Groningen (vorige keer Leijland in NB).
Ik heb dus trouwens een kleine opblaasbare tent, deze:
En die is sowieso echt helemaal top, heel blij mee!! Maar wat ik toch een beetje miste, is wat overdekte ruimte buiten. In de voortent kan je met een laag stoeltje wel zitten, maar dan zit je niet echt buiten, en zeker als het regent is het fijn dat je leefruimte wat groter is. Dus ik heb na vorig kampeerweekend toch de Decathlon luifel besteld, en die heb ik nu ook op staan. En dat is echt wel een grote plus!
Die tent staat trouwens echt binnen 5 minuten, die luifel is wat onhandig in je eentje… Dat schrikt me natuurlijk niet af, dus ik ging enthousiast aan de slag. Maar je hebt toch eigenlijk wel iemand nodig die even 1 kant vasthoudt, terwijl je de andere kant met een haring vastmaakt. Dus op een gegeven moment viel die voorste boog voor de zoveelste keer, en toen kwamen er gelijk 2 vaders naar me toe gesneld met “zal ik je even helpen”. (Ik kampeer alleen, met m’n zoontje). Haha daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Die luifel is echt zo fijn he! Afgelopen zomer voor het eerst gebruikt en ook mega blij mee. Echt een top aankoop. Herken wel wat je zegt met opzetten, moest ook ff uitvogelen wat de handigste manier was en dan idd met zn tweeën. Gelukkig kreeg je hulp!
En zo leuk om te lezen dat je samen met je zoontje gaat. Het enthousiasme straalt echt van je post. Veel plezier! (En door jouw berichten kan ik nog meer uitkijken naar kamperen als gezin volgend jaar)
Grappig, wij hebben daar ook geboekt voor dit weekend, maar is vandaag helaas niet gelukt te gaan na werkdag. Als je morgen een gare camper ziet arriveren ben ik dat
Ooh wat grappig haha! Nou je weet nu in ieder geval welke tent ik heb Als je op het kinderveld staat, zijn we sowieso buren want het plekje naast ons is nog als enige leeg haha
Die luifel ziet er goed uit! Was al een tijdje op zoek naar iets voor meer schaduw maar dit is perfect. Thanks voor de tip!
Haha wow dat zou echt toevallig zijn! Ben benieuwd of jullie naast elkaar komen te staan
Wij gaan over 1.5 week op vakantie en hebben gister erover gehad waarheen. De lijst is nog um vrij breed😂;
- Richting Iseomeer icm Veneto & paar dagen hiken Zwitserland/Oostenrijk
- Richting Franse westkust incl stuk zuid (Il de re))
- Richting Zweden (in ieder geval Oland)
We houden met name het weer even in de gaten! Mijn meest ideale zomervakantie weer is tussen 22-25 graden zonnig.
Ja die luifel is echt top!
Ontbijten in de regen is nu echt geen probleem Ook het Ielmpak voor m’n kind is echt een hit. Geen zorgen hoeven maken om 3x per dag omkleden ivm natte en vieze kleding
Vorig weekend had ik nog zo’n Nespresso-cupjesmachine mee, maar zojuist heb ik m’n eerste koffie gezet op een gasstel en Bialetti. Ik word nog een echte kampeerder zo haha
Hahaha dat zou echt toevallig zijn! Twee blauwe forummers naast elkaar. (In dat geval vast excuses voor de baby die zijn stem aan het ontdekken is )
Beter wordt het niet!
Ik las hier laatst mee en zag deze voorbijkomen
Helemaal blij mee. Echt top, staat heel gezellig.
Ik denk het niet haha, de plek is nog steeds leeg namelijk. Wel geboekt, maar wellicht heeft de regen diegene afgeschrokken. Of was ik het zelf die @Indigo heeft afgeschrokken
Haha dan weet ik het wel zeker juist! Nog steeds niet gelukt om te vertrekken. We waren ziek afgelopen week en nog niet genoeg opgeknapt/ingepakt (‘nieuwe’ camper) om te vertrekken. Morgenochtend eindelijk! Gelukkig hebben we nog een paar weken vakantie hierna.
Ik weet niet wat ik doe in het kampeer topic maar ik vind dit echt super grappig hahahah
Morgen update aub!!
Ik zie nu gesprekken voor me met campinggasten als “goh er zat gewoon een veenmol voor mijn tent vanmorgen!”
Hahaha jaa eindelijk
Nu laat ik de camper ook ingepakt tot en met oktober hoor haha.
Maar so far, Noorderloo aanrader ja! Heerlijke huiskamer voor met dit slechte weer, vol (kinder)vermaak en drankjes.
Hahaha gezellig! Vanavond ff feestje
Wij zijn op zoek naar een leuke kampeerbestemming in Frankrijk! Beetje budgetproof, met vliegtuig of auto. Het liefst bij een mooi meer of een zee!