Ahh wat een poepje
Ik word doodgegooid met dit ding op instagram, werkt dit echt?
Want als het is zoals op hun verkoopfilmpje wil ik er minstens tien
Ja, het werkt echt! Wel even oppassen op welk materiaal je hem gebruikt, maar ik haal echt hele katten en honden uit mijn kleden
Ik heb er zo een van de sostrene grene en werkt echt top.
hahaha omg so cute! Mag je hem/haar dan ook zo oppakken onder de oksels?
Dan wil je er denk ik wel 20
Waar kan het bijvoorbeeld niet op? Ik zag 'm ook voorbij komen en ben geïntrigeerd, maar ook bang dat ik mooie wollen dekens ermee verpruts.
Jaaa!! Maar hij is soms net een baby
Daar heb ik het nog nooit op geprobeerd. Ik heb hem wel gebruikt op een mat bij de voordeur en daar kwam ook wat materiaal van de mat mee, maar op het gewone kleed in de woo kamer doet hij het bijvoorbeeld perfect.
@kali, ik heb hem nooit op kleding getest
Haha ah gossie
Is bij jullie het rui-seizoen ook begonnen? Wij zijn geen huisdieren gewend dus ik heb geen idee wat normaal is. Maar als ik Tum op schoot heb gehad liggen er echt niet normaal veel haren op mijn broek. Ik kan er zo hele plukken uit trekken bij haar. Is dit normaal? Ik weet dat ik moet leren leven met kattenharen everywhere, maar ik schrok hier wel van. En ben als de dood dat ik door onwetendheid niet op tijd in de gaten heb dat er iets mis is…
Mijn katten beginnen ook te verharen en had laatst een kat van iemand anders op schoot die ook d’r halve vacht op m’n broek achterliet. Dus herkenbaar maar snap dat het schrikken is de eerste keer. Zolang de huid er goed uit ziet zal het wel goed zijn.
Ja Doll begint weer als een malle haar te verliezen… Dit wordt m’n derde voorjaar met haar dus ben het inmiddels wel gewend, kleine haarbal
Oké dit stelt me wel een beetje gerust! Meine gute ik had altijd zo’n spic & span huis maar dat is echt verleden tijd Gelukkig is ze verder wel heel lief en knap haha
Ideaal juist joh, je kunt bij stof gewoon zeggen ‘ja mijn kat verhaart nogal’
Kan het niet vinden op de site van sostrene, hoe noem je zo’n ding?
Weet iemand waar je zulke krabmatten kunt kopen die niet meteen €20 zijn? Kocht ze voorheen bij Ikea maar die heeft ze ineens niet meer.
Of als je een idee hebt voor iets om zo’n paal van de trap, ook welkom.
Ik koop gewoon bij de bouwmarkt/action/tuincentrum zo’n kokosdroogloopmat werkt perfect als alternatief.
O wacht, je wilt ‘m om de trap dat kan denk ik niet, ik leg m gewoon neer op de grond.
Wassen jullie de bedjes van jullie katten gewoon mee met jullie eigen spullen? Mijn kat heeft zo’n slaapzak maar dat ding is nu best vies maar ook heel veel haar dus ik wil hem wassen maar vind het zonde om de wasmachine alleen voor die slaapzak aan te zetten
Ja ze begrijpt het principe van de slaapzak niet helemaal

Dekentjes van de kat was ik wel apart!
Wat een leuke slaapzak trouwens😁