Kattentopic #3

Tassen zijn favoriet.

34 likes

39 likes

De kat voor wie ik een huisje zocht, woont nu bij een geweldige vrouw met allemaal lieve katjes. Echt goed terechtgekomen :heart: Wilde ook ff goed nieuws brengen na mijn eerdere paniekerige berichten

29 likes

Die pootjes :pleading_face:

60 likes

Dit is Charlie, hij heeft bijna geen oortjes meer :heart:

59 likes

‘Jij hebt eten?’ :pleading_face:

38 likes

Hmm zal ik eens een tik tegen die bal geven?

59 likes

Onze diva. Ze kregen nat voer en zij lag op de bank op 2 kleedjes. Ze kijkt je dan aan met een blik van kom het maar brengen kom echt niet naar jou toe. En omdat ik geen ruggengraat heb zet ik het voerbakje maar bij haar neer.

37 likes

Awhh dat tongetje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Genieten van de kerstboom :christmas_tree::christmas_tree:

En cadeautjes alvast even checken

12 likes

Dacht even dat het kunstwerk wat op de pilaat staat de kat was. Ninja kat tegen de kerstboom :joy:

Hahah oef nee gelukkig niet :joy: er wordt hier gelukkig ook amper omgekeken naar de boom verder!

Ik sloeg Dolly net per ongeluk in het donker toen ze ergens op bed zat :sob:

1 like

Oh dit gebeurt me ook zo vaak bij Zoë :pleading_face: of dan word ik ‘s nachts half wakker en lig ik ergens tegenaan te duwen… is ook standaard de arme poes die dan bij m’n voeten ligt. En meer dan een jaar later heb ik nog altijd nodig om te beseffen wat dat zwarte ding dan precies is in bed aan m’n voeteneinde :joy:

2 likes

Mijn lieve kater heeft net voor de tweede keer vandaag overgegeven… vanmorgen de eerste keer, groot deel van zijn brokken (maar niet net na het eten, later pas) en net een klein plasje (sorry tmi). Hij hoefde vanmiddag ook geen brokjes terwijl het normaal een enorme veelvraat is :pleading_face:. Mijn vriend wilde even afwachten of hij vanavond weer trek heeft, maar ik denk dat ik maar even de dierenarts ga bellen.

1 like

Nou ik ben even met hem langs de dierenarts geweest, hij heeft een injectie gehad tegen misselijkheid. Hopelijk knapt hij snel op en wil hij weer brokjes eten want zo ken ik hem helemaal niet :pleading_face: Hij ligt nu wel relaxed te suffen haha

26 likes

Houd zoveel van deze deugniet :heart_eyes:

35 likes

Mijn kat bijt me de laatste tijd vaak in mijn pols/arm als ik hem aai. Dat lijkt dan echt uit het niets te komen. Dan ligt hij gewoon lekker op schoot en ineens bijt hij. Een beetje vind ik niet erg maar de laatste tijd komen er ook klauwen aan te pas en kan ik hem als het ware zo aan m’n arm optillen, zo grijpt ie me dan. Google zegt negeren maar dat is dan nogal lastig.

Wat ik er vooral zo raar aan vind, is dat hij mijn vriend nóóit bijt.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en wat ik kan veranderen?

Ah mijn kat is echt ziek sinds vannacht/vanochtend. Vanmorgen toen ik beneden kwam had hij overgegeven en gepoept onder de kerstboom, dit doet hij nooit. Hij loopt mank en heeft vandaag verder niets gegeten en gedronken slaapt alleen maar. Hopelijk is hij morgen al een stukje beter, anders word het toch naar de dierenarts denk ik :pensive:

Mijn kat doet dit ook soms en ik heb het idee (maar geen idee of het klopt) dat hij dit doet om me soort van te claimen? Ik merk hoe meer ik schrik, hoe meer hij me vast grijpt en echt bijt. Ik probeer nu rustig te blijven en vaak blijft het vanuit zijn kant dan zachtjes/liefdevol. Als hij dan toch wat te hard doorgaat probeer ik hem zachtjes weg te duwen en dit lukt steeds beter, vooral omdat ik nu minder schrik dan eerst

1 like