Kattentopic #3

Wat een lieverd! Hopelijk hebben jullie het heel fijn samen.

1 like

Wat een beauty :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zoooo lief! Een heel fijn leven samen :heart:

3 likes

Het is 25,5 graden in huis en Dolly sandwitcht zich tussen een dikke fleecedeken 🥹.

En ik weet niet of iemand hier op insta of tiktok poetssquarecats volgt maar ik ben echt een klein beetje verdrietig om het overlijden van Sad Boy :frowning:

14 likes

Ja, zo verdrietig, hoe moet het nu met Lola?

Ja he??? Dat waren echt maatjes. Erg dat zoiets online, duizenden kilometers ver weg je kan emotioneren eigenlijk. Ik was er echt al bang voor toen ik gisteren las dat hij naar de dierenarts moest.

1 like

Zijn jullie katten ook zo sloom met deze hitte? M’n langharige kat doet echt precies niks en verstopt zich in een hoekje. M’n kortharige Spaanse kat daarentegen wil nog steeds alleen maar bovenop me liggen. :sweat_smile:

14 likes

Ja, hier ook twee langharen die de hele week een vloerkleedje nadeden. Vandaag eindelijk wat koeler en Emma racete door het huis vanochtend haha. Skadi gaat met 30+ graden ook nog gewoon op schoot, extra warm :sweat_smile:

2 likes

Mijn Griek ligt het liefst nog steeds buiten in de zon, maar gelukkig plakt hij ook net zo lief aan me vast zoals jouw Spaanse! Vind ik soms wat te warm, maar een spinnende kat is veel waard :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Onze kat leeft juist helemaal op met het warme weer. Veel meer buiten, zelfs overdag buiten de tuin. Dat durft ze normaal alleen in de avond. Als ze thuis is is ze heel druk en maar rond rennen, aandacht vragen en alles in de gaten houden wat je doet. Binnenkort kan ze weer de hele winter opladen voor volgende zomer.

Deze foto is van een paar dagen geleden. Kan ze mooi allles in de gaten houden zonder dat iemand haar ziet.

26 likes

Ik heb niet het idee dat mijn kat minder actief/actiever is met de warmte. Hij ligt wel heel graag te slapen op de warme stenen in de avond :blush:

2 likes

Hier ook een plakkat. Die boeit het vrij weinig dat het heet is😅

De ander ligt overal een dweil na te doen en gaat waarschijnlijk morgen helemaal speels doen als het wat frisser is😂

24 likes

Een van mijn katten moet aan een eliminatiedieet waarbij ik voer met geit ga geven, maar nu zijn er nog voordat ik de eerste zak heb ontvangen problemen met de levering :sweat_smile: Geeft iemand anders hier paard of geit aan een kat en zo ja, welk voer kun je aanraden?

1 like

Eerste keer dat mevrouw langer als 2 minuten rust in dr kont heeft en slaapt op de bank :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: afgelopen dagen lag ze voornamelijk op het balkon. Maar was ook 30 graden binnen, dus gaf dr geen ongelijk :joy:

20 likes

Wat een geweldige kat :heavy_heart_exclamation:

1 like

Per zak?!

Ik heb via de waybackmachine de oudere lijst teruggekregen. En anders misschien voerwijzer? Maar geen idee of het het geld waard is om te besteden aan de geüpdatete versie.

Heeft er hier iemand een kat met blaasgruis? Wat voeren jullie? Ik heb vanochtend de urine van mijn kat ingeleverd en ik werd net gebeld dat er struviet is gevonden. Ik moet dus over op ander voer. Ik zit nu op zooplus te kijken en Kattovit is bijvoorbeeld beduidend goedkoper dan Hills of Royal Canin, maarja, is dat verder een beetje oke voer? Ik wil trouwens best geld aan mijn kat uitgeven hoor, maar als ik iets kan besparen is dat altijd mooi meegenomen.

1 like

Ik heb die van mij op royal canin, daarop doet hij het prima. Wil daarom ook niet wisselen, zou het heel vervelend vinden als ander voer niet goed werkt oid. Maar kan niks zinnigs zeggen over de kwaliteit van de andere merken die je noemt.

2 likes

Ik weet niet wat je zoekt in voer maar ik weet dat Power of Nature Cat Fee’s Favorite hoog op de lijst staat. Ik voer dat zelf nu ook al bijna 3 jaar en onwijs tevreden over!

Op facebook heb je ook een groep die heet natuurlijke katten. Die hebben ook voerlijsten! Met nat en droogvoer

2 likes

Ik geef Kattovit en dat bevalt prima. Werd mij destijds ook door de dierenarts aangeraden overigens, dus ben er vanuit gegaan dat het qua kwaliteit ook gewoon ok is. Mijn kat vindt het ook lekker, maar die vindt sowieso alles lekker, dus dat is misschien niet de beste graadmeter :smile:

2 likes