Ik zit bij OHRA en betaal voor 2 katten €39,90 per maand. Mijn katten hebben nooit wat (ff afkloppen) en het enige dat ik declareer is de jaarlijkse enting, betaal ik €69 waar ik €50 van terug krijg van OHRA, staat een dag later al op je rekening. Had hiervoor Reaal en daar had je een eigen risico van €150, dat is overgenomen door OHRA en het eigen risico is weg en ze vergoeden veel meer.
Hier ook OHRA plus verzekering erg tevreden over! Heb 2 katten die nu bijna 4 zijn en heb voor 1 kat al twee keer rontgenfoto’s moeten laten maken en voor de andere kat een keer een hartfilmpje. Declaraties werden toen heel snel verwerkt, heb geloof ik max 3 dagen moeten wachten. Ik betaal 35,-per maand trouwens
Het blijft ook gewoon een jong dier dus speels zijn, in de gordijnen klimmen (en aanvallen in mindere mate) hoort daar ook bij. Maar gewoon duidelijk de signalen blijven afgeven dat handen/polsen/enkels etc. geen speeltjes zijn.
Heel goed dat je al nagels knipt, want dat is mijn oude tweedehands dus niet gewend XD DRAMA kan ik je vertellen! Daar kan ze dus beter al jong aan wennen.
Vlooienmiddel enzo kan ik je niet mee helpen, dat krijgt Dollebol niet maar anderen hier hebben daar vast tips voor.
(En wel veel foto’s posten dan ook heeee!)
Maak een mini foto studio voor je kat waar je dr in kan plaatsen als wij om fotos vragen
Ik gebruik milbemax als ontwormingsmiddel en advantage als vlooienmiddel. Maar volgens mij is wat je gebruikt prima.
Ik knip de nagels van mijn kat ook als die rustig bij me ligt of slaapt inderdaad al vanaf het begin pootjes vasthouden en aaien e.d… nagels knippen gaat makkelijker dan haren kammen (langharige kat)
. Mijn andere kat wil absoluut niet geknipt worden en is echt een drama om te knippen. Ik vind dat je het goed doet hoor
Idd handig en slim om je kat vroeg te trainen nagels knippen te accepteren. Die van mij (geadopteerd als volwassen joekel) is net een glibberige worm omdat hij het eng vindt dus ik moet met z’n tweeën zijn achterpootjes knippen .
Dit geldt voor iedereen hier.
Verwacht ook kerstkaartachtige foto’s van alle katten hier met kerst. Kijk voor inspiratie even op tiktok.
Groetjes van iemand die voor de kerstkaart een rendierdiadeem op dr hamster heeft gephotoshopt.
Helaas vind mijn kat de plastic slingers eetbaar, dus voor mijn kerstkaart heb ik een foto in een kerstkrans gedaan .
@anon4775214 en laat de poezel wennen aan een reismandje! Zoveel fijner als je je beestje met zo min mogelijk stress kunt vervoeren. M’n hart breekt altijd weer als Zoë een heel typisch mauwtje heeft als ze erin zit. Echt alsof ze huilt
Daar ga ik inderdaad aan werken! Ik kreeg een foto en een paar filmpjes van die arme Otis toen hij naar me toe kwam, hij was zo van streek .
Oooh da’s heel fijn zeg!
Ohhhh jaaaaa de reismandjes ‘jank’. Het is dat ik anti voice message ben maar het is zo’n intens sneu geluid he
Ik ben een slecht mens want ik maak elk jaar voor de APK een filmpje van het reismandjesgejank
Dat stipje op haar neus
Ik ben echt kapot. Mijn ene kat was al eventjes wat lustelozer dan anders en ik vond hem ook precies vermagerd. Mijn vriend en ik dachten allebei wel bloedarmoede.
Vanmiddag naar de dierenarts met hem gegaan. Daar nam ze bloed af en zijn waarden waren echt laag (hct/erytrocyten), kritiek laag zelfs. Hij werd ook nog eens getest op kattenaids en daar reageerde het bloed licht positief op kattenleukose.
Onze opties waren ofwel cortisone ofwel bloedtransfusie, maar sowieso enkel verlengende behandelingen. Momenteel ligt ie bij de dierenarts voor verdere onderzoeken om bepaalde dingen uit te sluiten.
Mijn poezevriend.
Ah nee wat verdrietig, heel veel sterkte
Ach nee zo verdrietig. Heel veel sterkte
Ja, deze verzekering heb ik ook volgens mij.
Oh heel veel sterkte!
Sterkte