Ik woonde naast de parkeergarage in een appartementencomplex midden in de stad en op een gegeven moment kwam hij veel bij ons in het complex. Hij at het voer van de kat van mijn bovenburen steeds op! Een van de mensen die in mijn appartementencomplex woonde, kende een vrijwilligersorganisatie die zich bekommerde om dieren in mijn stad en heeft hen gebeld. Ze bleken de kat al te kennen, hadden hem al vaak terug gebracht naar zijn eigenaren (die dus niet voor hem hebben gezorgd) en wilden dat nu toch weer doen. Toen bleken de eigenaren hun huis te hebben verkocht en verhuisd te zijn zonder de kat mee te nemen en is hij bij mij komen wonen!
Wauw, eind goed al goed dus! Wel echt rot dat hij door z’n vorige baasjes gedumpt is
Die kat is nu een moord aan het plannen hoor aan die blik te zien
Morgen pakt die me in mn enkel
Hoe gaat t met Moosje?
Oh arme arme poes waar waren de beten? Hopelijk knapt ze snel op
Ahh zo zielig, veel beterschap!!
Door een kat of hond gebeten?
Dankjulliewel
Hij is gebeten door een hond en heeft meerdere beten op zijn rug en aan alle twee zijn zijkanten en aan de onderkant bij het begin van zijn staart
Oh jeetje wat heftig zeg! Heb je het zien gebeuren? Lijkt me verschrikkelijk om te zien. Veel liefde en beterschap voor je poezenbeest
Nee, heb het niet zien gebeuren. Werd gebeld door een dierenarts dat ie daar door de dierenambulance was binnengebracht en dat ie gebeten was door een hond. Dankjewel
Sterkte en beterschap voor je kat, wat heftig…
Dankjewel
Och wat verschrikkelijk zeg veel sterkte
Och arme schat wat zal hij ook geschrokken zijn. Heel veel beterschap en kusjes op dat lieve hoofdje
@kringel @EllaFitzgerald
Dank jullie wel
Ja klopt de dierenarts zei dat is ie in een soort shock was toen ie binnen werd gebracht . Ik zal de kusjes doorgeven!
Wat erg @flwhrs , hopelijk komt ie er snel terug bovenop!
Met onze adoptie granny ragdoll gaat het nog steeds goed. Veel miauwconcerten en veeeel dutjes.
Ik denk dat dit een goede en volwassen beslissing is. Soms werkt het, helaas, gewoon niet. Zeker als je beginnend ‘baasje’ bent en het diertje een gebruiksaanwijzing heeft. Er komt wel weer een ander beestje op jullie pad, in het voorjaar/zomer zijn er vaak ook wat meer in asiels en opvangen te vinden.