Oh ja, die heb ik ook nodig inderdaad.
Nou dan heb ik of scheel gekeken of net te vroeg, want ik heb ze sinds half auguster 2019 nodig haha.
Haha ja ik einde van het jaar dus dat kan best kloppen! Bizar dat mijn kat het nog steeds lekker vindt trouwens . Fijn dat je nu iets goedkopers hebt gevonden!!
Oh haha wie weet dat het dan inderdaad net langs elkaar heen is gelopen. Maar inderdaad wel chill, scheelt best wat.
Mijn kat vindt het inderdaad ook nog steeds lekker, maar goed die eet (helaas) zo ongeveer alles.
Sinds een paar dagen zit Dolly echt al een uur of langer voor etenstijd om eten te zeiken. Ze krijgt al best een tijd dezelfde hoeveelheid voer en normaliter at ze bijv in de ochtend een deel, ging maffen en at de rest later in de ochtend. Nu is het ook vrijwel meteen helemaal op!
Ben nu echt aan het denken: geef ik te weinig voer? (Ik geef iets minder dan aanbevolen omdat ze een oude, luie binnenpoes is) Het enige dat verandert is, is dat ze antihaarbalsnoepjes krijgt sinds een week ipv normale. Zou het daardoor kunnen komen ?
Of het door de snoepjes komt weet ik niet, maar ik herken dit wel van Zoë! Het wisselt echt heel erg. Soms dan eet ze alles in de ochtend idd op, een andere keer (met periodes dus ook) dan begint ze er ‘s avonds pas een keer aan? Nu is het weer een periode dat ze natvoer ‘s avonds laat staan, maar dat kan volgende week ook weer zomaar anders zijn
Ja het is vrijwel voor elk voermoment nu (ze krijgt 4x waarvan 1x ‘s nachts via automaat). Konden ze maar praten he!!!
Ik had geen melding gekregen dat de voerautomaat leeg was (en zelf dus ook niet opgelet). Maar vanochtend wel de melding dat er geen voer meer in zat en op de camera beelden zag ik een héél zielig kijkende kat voor een automaat die wel een geluidje maakte maar daarna geen voer in het bakje liet vallen. Moest er wel echt even om lachen. En ben daarna natuurlijk uit bed gespurt om bij te vullen dus ze hebben 15 minuten zielig kunnen kijken.
Ahhhh hahahaha ik voel de pijn van de poezels
Absoluut! Iedere beweging die hij maakt, alles wat hij doet analyseer ik als er iets mis is.
Zeker sinds hij blaasgruis heeft gehad eerlijk gezegd.
Beterschap!
Ja heel herkenbaar. Heb echt met haviksogen zitten kijken en elke keer dacht ik “zie je wel! Ze slaapt teveel” of “kijk hij wast zich al 15 min niet meer OMG” … zieke katjes hebben is zo stressvol. Wat heeft ie? Sterkte
Ja dit had ik ook toen mijne ziek waren! En nog steeds wel, maar iets minder nu.
Poes is logeren. De makelaar en potentiële koper van het pand kwamen kijken, en ik mag geen huisdieren volgens mijn huurcontract. Wel veel moeite voor die letterlijke 2 minuten die ze binnen zijn geweest, voelde me echt even @Karl_Lagerfeld. Ze heeft het wel naar haar zin lijkt het. Morgen ga ik haar weer ophalen.
Mijn opvangkatje is deze ochtend gezond verklaard! Na 3 operaties zijn haar melkkliertumoren eindelijk weg. Volgende week krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en dan kan de zoektocht naar een nieuwe thuis beginnen.
Wat een gelukzalig koppie