Kattentopic #3

Dave en dolly zijn vandaag jarig!! :tada::tada:

59 likes

Gefeliciteerd! :tada::smile:

3 likes

Dankjewel! :smile:

1 like

Hij ligt het liefst met zijn kop tussen het kattenkruid. Het komt nu weer op en sinds er weer een paar kleine blaadjes aanzitten, ligt hij het liefst bij/in de plant en door de aarde te rollen.

Hij is zwart maar door alle aarde is hij meer grijs dan zwart :joy:

30 likes

Prinses geniet van de zon

34 likes

Oh wat heerlijk!

1 like

Meneer is ook blij met mijn bankje in de zon

28 likes

Er is iets wat m’n vriend en ik zich al een tijdje afvragen en hier durf ik 't wel te vragen (in de Facebook groepen waar ik ik zit, zit nogal wat kattenmaffia). Je hebt op insta etc natuurlijk dat ene filmpje met dat typische kattengeluid waar naar verluid alle katten op af zouden komen, dat doet onze poes ook. Maar ze doet dit eigenlijk bij een heleboel katten filmpjes waarin gemiauwd wordt, zowel bij kittens als van volwassen katten. Zelf is ze een gesteriliseerde poes van bijna 1. Ze komt dan heel nieuwsgierig aangelopen en gaat de telefoon dan heeeeel veel harde kopjes geven, spinnen en blijft daarna tegen ons aan liggen.

Doen jullie katten dit ook en weten jullie ook waarom ze zo reageert? Is dat iets natuurlijks, iets territoriaals of toch een teken dat ze een maatje nodig heeft?

Ps we willen binnenkort een 2e kat, maar twijfelen soms ook wel omdat ze op de kat van m’n ouders blazend en grommend reageerde toen ze beide kittens waren. En in 't kattenpension heeft ze volgens mij geen oog dicht gedaan :broken_heart:

1 like

Mijn kat reageert op helemaal geen enkel geluid van katten etc. op mijn telefoon. Ook niet dat ‘ene’ geluid waar alle katten op af zouden komen.
Hij is niet doof overigens, het woord eten begrijpt hij heel goed haha.

2 likes

Living (sleeping) on the edge. :heart_eyes_cat:

33 likes

Genietend van de middagzon. Niet slecht voor een voormalige straatkat. :slightly_smiling_face:

43 likes

Hij moet altijd op z’n eigen staart staan

32 likes

Lieve pootjes

1 like

Ik ga zometeen 3 foster kittens ophalen!
De eerste van dit seizoen.

Ben benieuwd, ze zijn rond de 4 weken!

35 likes

Foto’s please! :heart:

2 likes

Heb je al een fosterinstagramaccount :heart_eyes:

6 likes

@EllaFitzgerald nee! Lijkt me wel heel leuk maar ik ben bezig met solliciteren en dan kan ik niet meer fosteren :pleading_face:

58 likes

En hoe heten deze scheten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik moet ze nog een naam geven!
Helaas heeft mijn auto een lekke band opeens?!

Dus zit nu langs de kant van de weg met 3 kittens :+1:t2:

Ohhhh dat zou jammer zijn (maar wel fijn als je een leuke baan hebt ofc :)) ook geen mamapoezen met kleintjes meer?
gosh gosh gosh wat zijn ze weer cuteeeeeeee