Ik heb een laatste update over mijn foster kitten Blue. Ik hield de rescue in de gaten waar ze heen waren gestuurd en ik had ze nog niet op hun website gezien. Ik heb toen een e-mail gestuurd om te kijken of het überhaupt mogelijk was om hem op te halen. Maar ik kreeg een e-mailtje terug dat hij niet in hun systeem staat en of hij niet toevallig bij een andere rescue in Seattle was.
Dus ik kijk de e-mail die ik had gekregen nog een keer na en ik zag dat ze een foutje hadden gemaakt. Er stond namelijk de naam van 1 rescue en een link naar de website/insta van een andere rescue. Ik had op de link geklikt maar die was dus verkeerd.
Snel op de website van die andere rescue gekeken en alleen Orange stond er nog op. Ik heb ze toch een mailtje gestuurd maar ik hoorde net dat Blue en Banana samen geadopteerd zijn. Ik ben heel verdrietig maar wel blij dat ze samen zijn. Orange was wat meer onafhankelijk. Ik had Blue nooit samen met nog een kitten kunnen adopteren dus misschien is het beter zo. Ik hoop dat hij heel gelukkig wordt