Kattentopic #3

Mijn da gaf aan dat ze het normaal gesproken inderdaad wel diagnosticeren met een echo, alleen bij mijn kat hoefde dat niet gaf hij aan. Maar aan je verhaal te lezen dan zou je het gewoon moeten horen en zou een jaarlijkse echo ook niet nodig zijn. Het gaat nooit beter worden. Zoals ik heb begrepen wordt er alleen geprobeerd met de medicatie het leven aangenamer te maken en de levensverwachting te ‘rekken’. Ik zoi er denk ik voor kiezen niet de jaarlijkse echo te doen. Maar mijn kat is ook erg gestresst dus dat jaarlijkse uitje bespaar ik m ook liever

Ik heb al heel lang de Nestor XXL kattenbak maar die gaan snel kapot dus nu heb ik een andere bak besteld maar ik dacht ja doe maar weer XLL want die Nestor is ook niet super groot.

Mijn katten hebben voortaan een heel flatgebouw waar ze in kunnen poepen, deze is zo groot :joy:

Twijfel ook echt of ik die nieuwe wel moet houden, heb er wel plek voor maar jezus wat een groot ding.

10 likes

Haha ik vond mijn bak al groot naast de oude, maar die van jou ziet echt gigantisch uit.

(Die rechtse is een nestor XXL)

2 likes

Wat voor ras is het? :open_mouth:
En hoe oud is ze? Nogmaals, als ze zo zo klein zijn kan ie beter nog samen met een maatje opgroeien…

1 like

Dit kun je heel goed afleren. Alleen maar met speelgoedjes spelen en niet met je handen of voeten. Als er nagels aan te pas komen ‘nee’ zeggen en stoppen met spelen. Hoe eerder je dit afleert hoe beter voor later.

Ik krijg hier echt vlekken van.

24 likes

Nou als jij je al afvraagt of hij te vroeg uit het nest is gehaald dan weet ik het antwoord al wel. Geen ruggengraat is nog zacht uitgedrukt.

6 likes

Nee, in plaats van :joy: wil je gewoon even antwoorden op de heel valide vragen die je worden gesteld? Iedereen zegt het met de beste bedoelingen voor de kat.

4 likes

Had je verwacht dan dat er nu iemand zou zeggen Omg zo leuk voor je!! Wat denk je nou zelf :roll_eyes:

3 likes

Post op z’n minst een foto :sob:

4 likes

Wat is dit verhaal? Ik vind dit echt heftig.

@anon4775214 Een kitten krijgt de eerste vaccinatie al met 8-9 weken. Aangezien het klinkt alsof je er al uit bent dat je haar gaat houden, zou ik nu gelijk een afspraak maken bij de dierenarts voor een controle en vaccinatie. De dierenarts kan wel een inschatting maken hoe oud ze ongeveer is.

5 likes

In het asiel werken mensen met verstand van dieren die duizendmiljoen keer meer ervaring en goede bedoelingen hebben dan jij.

12 likes

De vraag is ook meer hoe (en vooral waarom) een “valse” vechthond in jullie huishouden terechtkomt.

10 likes

Was van haar vriend hoor, had zij niks mee te maken 🥲

Anyhowwwww, ik denk dat je die kat toch wel gaat houden dus ga aub zsm naar de dierenarts om iig te laten vaccineren en WAAR BLIJFT DE FOTOOOOO

5 likes

Omdat jij een doodleuk verhaal over een zielige kitten ophangt en doet alsof je de redder in nood bent. Als de dierenarts ook echt zou weten hoe de vork in de steel zit…

3 likes

Ik plaats trouwens ook nooit foto’s van mijn kat (wij zijn gesteld op onze privacy :P) maar ze bestaat wel hoor :pleading_face:

8 likes

Ik wil ook nog even benoemen dat, hoe sneu het ook is voor al die lieve beestjes in een asiel, de mensen daar hartstikke goed voor ze zorgen met kennis en liefde en dat ze daar niet beschadigd raken. :sweat_smile:

17 likes

Ik ook niet veel hoor, maar foto’s van kittens zijn gewoon verplicht :pleading_face::pleading_face:

4 likes