De vraag is ook meer hoe (en vooral waarom) een “valse” vechthond in jullie huishouden terechtkomt.
Was van haar vriend hoor, had zij niks mee te maken 🥲
Anyhowwwww, ik denk dat je die kat toch wel gaat houden dus ga aub zsm naar de dierenarts om iig te laten vaccineren en WAAR BLIJFT DE FOTOOOOO
Omdat jij een doodleuk verhaal over een zielige kitten ophangt en doet alsof je de redder in nood bent. Als de dierenarts ook echt zou weten hoe de vork in de steel zit…
Ik plaats trouwens ook nooit foto’s van mijn kat (wij zijn gesteld op onze privacy :P) maar ze bestaat wel hoor
Ik wil ook nog even benoemen dat, hoe sneu het ook is voor al die lieve beestjes in een asiel, de mensen daar hartstikke goed voor ze zorgen met kennis en liefde en dat ze daar niet beschadigd raken.
Ik ook niet veel hoor, maar foto’s van kittens zijn gewoon verplicht
Maar echt <3. Al had ik wel toen ik mijn driepoot uit het asiel ging halen die vrouw echt zoiets had van ‘waarom?’… Ze was oprecht verbaasd dat iemand een kat met drie poten zo graag wou hebben (stond 1 dag online en ik ben een dag later gelijk gaan kijken). Maar ze waren wel heel lief en begaan met hem. Mocht die dag ook nog niet mee omdat hij een antibiotica kuur moest afmaken.
Maar wat is het nou ook, de kitten is nu 3 dagen bij haar maar heeft nu al geleerd minder in de gordijnen te hangen. De kitten heeft nog geen vaccinaties gehad maar als ze blijft gaat ze pas naar de dierenarts, maar de dierenarts heeft blijkbaar wel al gezegd dat ze ‘op een prima gewicht is’, zonder haar te zien dan? Wat is het nou.
Ben je serieus maar ik post vet vaak ervaringen met mijn kat in dit topic
ze bestaat echt
Ja en zeker kleine kittens van krap 3 maanden vinden binnen enkele seconden een nieuw fijn huis dus hoe lang zal ze er uberhaupt zitten!
Er zijn vandaag te weinig katten foto’s in dit topic geplaatst.
Als ze last heeft van de beestjes in haar hoofd wil ze graag klimmen, dus we hebben nu zo’n zak voor haar gekocht. Ze heeft hem direct goed gekeurd.
Ja! De buitenkant is gemaakt van jutte stof en de binnenkant van schuim. Je hoeft alleen vulling in de zak te doen. Ze kan nu echt haar nagels erin zetten en zo naar boven en beneden klimmen.
Dit is hem toch?
Kwam een poosje terug hier ook al eens voorbij, denk dat ik hem ook ga kopen haha
Willen mijn katten dit hebben…….
En dan afvragen hoe we binnen een week doorhebben wie je bent…
Nou aangezien het geld kost zou mijn kat de investering waarschijnlijk…… volledig negeren.
Je komt in eerste instantie hier (en in andere topics mss ook wel) om advies vragen, daar geven mensen dan antwoord op en vervolgens ga je dwars tegen dat advies in “ja maar dit dat”, je vraagt dingen maar wil er eigenlijk geen echt antwoord op want je hebt zelf je antwoord toch al en doet toch wel wat je wil.
Hee ik vind het echt vervelend dat je nu een naar gevoel hebt gekregen. Snap wel dat na de zoveelste vrij spottende reactie dat niet leuk overkomt voor jou. Hoop alleen dat je kan begrijpen dat echt veel mensen steeds de moeite en tijd hebben genomen om uitvoerig te reageren op je berichten de afgelopen weken. Vanuit eigen kennis en ervaring. Er zitten hier ook dierenartsen, mensen die dieren opvangen, etc., experts dus. Dat doen ze vooral omdat ze écht het beste voorhebben met dieren. En daarbij is het dus echt heel frustrerend dat je alle informatie in de wind slaat en precies doet waar je voor gewaarschuwd bent, omdat dat niet in het belang van het dier zou zijn. En dat als jouw reactie erop is van nou ik zeg al niks meer, hoop dat je beseft dat dat komt omdat de zorgen terecht zijn.
Ik hoop dat je inziet dat iedereen het ‘t beste voor heeft met de kat die je nu in huis hebt en dat je nog terugdenkt aan alle adviezen die hier al gegeven zijn (en er wellicht dan iets mee doet).
Het heeft echt niets met jou als persoon te maken, we willen gewoon dat dat beestje goed terechtkomt. Helaas hebben de mensen waar je de kitten van hebt geleend ook niet goed nagedacht (gezien het gewicht, vermoeden dat de kat veel jonger is dan gezegd, nog geen vaccinaties en waarschijnlijk dan ook geen ontworming en dergelijke)…