Kattentopic #3

Met mijn kittens gaat het goed! Ze zijn dus pas 4 weken oud en moesten op het begin een beetje geholpen worden met eten maar nu doen ze het helemaal zelfstandig.

Ze zaten onder de vlooien en na behandeling moet je dan 72 uur wachten en daarna mogen ze in bad. Dus dat ga ik vanmiddag denk ik even doen en nieuwe dekentjes geven zodat alles lekker schoon is!

Ze zijn een beetje bang maar ze laten zich wel makkelijk pakken en ze blazen niet. Ik merk al dat ze snel wennen, ze komen nu naar mij toe als ik tegen ze praat. En eentje ging voor het eerst spinnen :smiling_face_with_three_hearts:

De twee zwarte zijn jongens, ik heb die met het groene bandje Chaos genoemd en met het witte bandje Mayhem. De cyperse is een meisje en heet nu Rogue!

43 likes

Dankje voor de tip

Nou, hij heeft de kwastjes van het nieuwe kleed al ontdekt hoor

34 likes

Eén van mijn katten heb ik ook eens Purizon gegeven omdat dat aangeschreven staat als een goed merk, maar ze kreeg er diarree met bloed en een schrale achterkant van, terwijl ze op andere brokken wel altijd goed reageert. Zo zielig. Nu krijgt ze gewoon het voer dat ze altijd kreeg (en de andere poes ook), Carocroc 3-mix.

1 like

Ik vind deze namen echt amazing

2 likes

:cry: Ik heb net mijn kattenvervoersbak kapot laten vallen, dus moet nu een nieuwe (of eigenlijk 2). Welke tas/mand hebben jullie? Ik heb 2 grote katers van 5 - 7 kilo (die ieder een eigen bakje krijgen). Ik heb wel een oude kattentas (meer dan 25 jaar oud), maar vind die zo benauwd.

1 like

Oh ik lees even mee! Wil voor onze kat (groot, 6 kilo) ook een andere reismand. Hebben nu zo’n standaard plastic ding van de Action maar die is eigenlijk echt te klein geworden…

1 like

En @LastYoungRenegade ik heb deze van IKEA

Kan helemaal plat bewaard worden bij geen gebruik!

1 like

Daar heb ik ook naar gekeken, maar die lijkt zo dicht. Of valt het mee?

1 like

Voor en achterkant zijn gaas en bovenop ook nog een stuk gaas volgens mij. Dolly haat het sowieso en dit ding is wel groot dus dan kan er nog makkelijk een deken bij. En dus makkelijker opbergen (want neemt weinig ruimte in beslag).

2 likes

Ik heb er een van Beeztees volgens mij, maar dan wel een XL versie. Mijn katten zijn niet perse heel groot ofzo, maar ik had zoiets van ja stél dat er een keer iets gebeurd, je huis staat in brand ofzo, dan wil ik wel dat ze er samen in passen en nog enigszins normaal er in kunnen zitten.

1 like

Dit is ook wel een slimme, al kan ik mijne samen echt niet tillen haha. Heb jij ook zo’n opvouwbare?

1 van mijn eigen haarballen

Een paar asielhaarballen

Samenvatting

34 likes

Nee ik kan die van mij samen ook niet heel makkelijk tillen hoor haha, maar in geval van nood kan het wel.

Heb geen inklapbare, maar heb een kelder waar de mand staat dus staat me niet in de weg.

2 likes

Hebben hem net laten inslapen. Sinds donderdagavond heeft hij nauwelijks nog gegeten en gedronken. Heb hem gisteren zelfs nog eten met een spuit achterin z’n mond moeten spuiten (dwangvoeding) in de hoop dat hij daardoor zou aansterken maar t heeft helaas niet mogen helpen. Hij was echt helemaal op. :sob::sob::sob:

8 likes

Och nee :sob: wat verdrietig, heel veel sterkte!

1 like

Zo verdrietig. Sterkte :heart:

2 likes

Wat verdrietig. Heel veel sterkte. :heart::broken_heart::heart:

3 likes

Heel veel sterkte! :hearts:

4 likes

Heel veel sterkte.

3 likes

Sterkte :pleading_face::pleading_face:

1 like