Hebben ze zich een beetje gedragen?
Hahaha dit doet mijn kat ook, hij kent mijn avond ritueel en als ik de gordijnen dicht doe verstopt hij zich onder het bed. Zo ook als ik me aan het klaarmaken ben om weg te gaan dan gaat hij op de mat bij de voordeur zitten mijn hart breekt elke keer als ik dan toch ga of hem in de woonkamer zet.
Onze kat schoot ook steeds onder het bed als ie in de gaten had dat we naar bed gingen maar mag ook niet bij ons op de slaapkamer omdat we dat te onrustig vinden. Nu geven we hem als wij naar bed gaan altijd nog een klein beetje eten waardoor ie blij naar z’n bakjes toe gaat en wij zonder kat naar bed kunnen.
Skadi wel, die ging gewoon naast me liggen haha. Emma niet, iedere keer weer met dat gordijn bezig en heen en weer lopen. Ze loopt niet zachtjes maar ze stampt En op de vensterbank staan planten potjes en ze is mega lomp haha, hoorde iedere keer zo’n potje schuiven. Maar alles is nog heel!!
@Hippe_kikker aww wel schattig dat meerdere katten het doen haha. Mag die van jou wel bij jou slapen of ook niet? Ik vind het ergens ook wel bewonderingswaardig, dat ze het iedere keer toch proberen! En iedere avond als ik ze op de gang zet en welterusten wens kijken ze me zo aan van ‘maar waarom op de gang??’ en och mijn hart dan haha
Hahaha ja dat idd! Bij mij mag ie ook niet op bed. Wel overdag met een dutje of chillen op bed, maar vanwege slaapproblemen en een nogal wilde kater bij momenten durf ik het niet aan. Als hij wakker is en ik niet gaat hij aan mijn dekbed krabben en mijn voeten proberen te pakken. Daarvoor heb ik mijn slaap te hard nodig
Dat tongetje
Ohhhh vanavond kan ik als het goed is twee kittens ophalen. Na zo lang zoeken lijkt het dan nu eindelijk zover. Kijk er zo naar uit!
Hier nog inspiratie voor poezennamen toevallig?
Wat spannend! Zijn het jongens of meisjes?
Twee meisjes!
Veel sterkte nu en voor het moment dat het ‘zover’ is. Gewoon voor de complete package gaan, kun je nooit spijt van hebben!
Wat lief, dankjewel! Ik heb hem net in laten slapen en het is gelukkig op een fijne manier gegaan. Ben toch wel opgelucht dat hij nu in ieder geval niet meer hoeft te lijden
Ik neem Dolly morgen mee naar de dierenarts. Ze heeft een droog neusje, ontlasting is anders en gisteren moest ze spugen maar kwam er vrijwel niks (beetje schuim achtig? wel lang na haar laatste maaltijd) en zakte ze bijna door haar pootjes/viel half om meteen daarna?
Verder lijkt ze de Doll van altijd en al die dingen los lijken niet meteen erg volgens google maar nu zo kort op elkaar. Dus toch maar even een poezen-APK’tje
Ik wil eigenlijk opstaan om te gaan koken want ik heb honger maar ze ligt zo lief te dutten op m’n buik vind die witte kin en bef zo aandoenlijk, heb echt al 10 foto’s gemaakt
Heel veel sterkte
Wat voor voerbak raden jullie aan voor een oude kat? Het hoeft geen automatische te zijn want het is enkel voor haar natvoer. Ze eet het enkel als ze het apart krijgt naast haar brokken, maar ze is zoooo messy en gooit al snel alles buiten de bak (op dit moment een superbasic voerbakje). Eentje die ook ergonomisch is zou ideaal zijn.
Ik heb zo’n keramieken die beetje hoger is en schuin staat. Van Trixie via zooplus, goedkoop ook. Een witte met zwarte pootjes erop. Mijne knoeit er nog altijd veel mee maar dat doet ze met letterlijke elke bak ligt gewoon aan haarzelf haha
Zo ja mijne is ook zo’n knoeierd joh, echt niks beschaafds aan hoe zij eet en hoe kleiner de stukjes naast de bak hoe minder ze die wil eten dus ik moet elke dag weer gedroogd voer opvegen
Dan zou ik een hele diepe vaas adviseren heb hier echt al een hoop bakjes getest maar dat geknoei blijft gewoon.
Zou wel goed kijken voor een bakje dat hoog is zodat ze staand of alleen op de kont zittend kan eten, is online wel te vinden wat de juiste houding is en wat voor bakje je dan nodig hebt