Het enige wat je nodig hebt is een kartonnen doos, een elastiekje/propje papier waar ze mee spelen en eten. Al het andere speelgoed is overrated
MAAR OMG HEB JE AL EEN FOTO
Het enige wat je nodig hebt is een kartonnen doos, een elastiekje/propje papier waar ze mee spelen en eten. Al het andere speelgoed is overrated
MAAR OMG HEB JE AL EEN FOTO
Ja ze liggen wss in de doos waar het mandje in is bezorgd
Haha nja dat pakket komt wss in een doos dus jeeej haha. Verder zit er vgm eten en een muisje in.
Dit is skwiekie ( nog heel jong )
Kijk hoe leuk voer en dingentjes helemaal gratis. Ik heb nog wat andere boxen besteld hwhq. Ik ben en blijf een tatta
Oh top! Jaa hier zat toevallig voer bij en wat snackjes haha.
Die roze snacks van vitakraft zijn hier echt favoriet!
Die muis is echt het lievelingsspeeltje van mn poes! Heb er ondertussen een stuk of 15, want ze belanden altijd onder de bank
Oke t worden 2 kittens omdat we dat toch beter vinden .
Meer kittens meer beter
Hier ook!
Ja probeer idd 1 type kittenvoer mee te starten en wanneer ze 9 maanden oud zijn of zo langzaam switchen naar volwassenvoer (door het te mengen met steeds meer adult food). Zo leuk babykatjes, die foto smelt ik ook echt van. Puik plan dat je er twee neemt, ga je geen spijt van krijgen!
OMG wilde dat ik zo’n foto had van m’n kat als baby
Aahw jaa we kennen diegene die t nestje heeft dus we hebben veel fotos van toen ze net geboren waren enzo. We zijn er vanmiddag even langs geweest. Echt leuk zon nestje met van die brutale beestjes die overal op klimmen.
@the.rebel.club thanks voor de tip!
Mijn kat kan dus high-fiven en dat is zoo leuk met zo’n snoezig kattenpootje we high-fiven dus voor een snack of een brokje. Soms is ze héél enthousiast en dan doet ze echt zo gedecideerd en met d’r teentjes gespreid zo Pam high five! hier met dat brokje! en dat is het allerliefste oooit
Katten zijn zo leuk hè ik kan echt uren naar de mijne kijken
Haha mijn ladekast heeft van die inkepingen als handvat waar ze net met dr pootje in kan dus die haalt het soms ook in dr koppie om allemaal kleren door die opening naar buiten te peuteren. Echt heel dedicated
Helaas slecht nieuw gehad na de hart echo voor onze kleine kater, maar gelukkig kreeg ik als kleine verzachting heel leuk nieuws over een zwerfkat die we een tijdje terug door de dierenambulance hebben laten vangen. Die werd eerst bestempeld als wild en niet plaatsbaar dus zou na een castratie weer bij ons uitgezet worden. Helemaal prima, hij at ook bij ons thuis en speelde met onze katten en kon dan lekker vrij z’n gang gaan zonder mijn huis onder te sproeien. Maar ik kreeg ineens een berichtje dat z’n karakters 190 graden omgedraaid is en hij nu de grootste knuffelaar in het pension is Ze hebben hem Sin genoemd en hij gaat nu toch ter adoptie aangeboden worden!