Ja, ik gebruik wel meer vulling voor mijn xxl kattenbak dan mijn kleinere. Moet volgens mij iets van 3 tot 5 cm in elke kattenbak
Eh, ik gooi er gewoon een hele doos in en doe daar 2 weken mee.
Ik vind de klontvormende kattenbakvulling van Welkoop eigen merk heel fijn! De hygiëne variant gebruiken we nu, maar de “normale” is ook goed
Vanochtend met onze kat naar de dierenarts geweest nav het braken en diarree van (eer)gisteren. Gelukkig was er niets raars te voelen en klonk alles goed. Hebben probiotica meegekregen waardoor hij hopelijk wat sneller opknapt. Verder vooral aanzien of het beter wordt en zo niet, dan weer langskomen. Dus hopen dat het snel beter gaat (en blijft)!
Stank is niet af te leren, hooguit kun je het wat verminderen met bijv andere voeding, maar het zal nooit naar bloemetjes ruiken. Mijn ene kat stinkt echt hard, maakt niet uit wat hij eet, nouja sommige mensen stinken ook harder dan de ander dus heb me er maar bij neer gelegd en verschoon de bak extra als hij gepoept heeft.
Ik heb gewoon van de Jumbo, paarse doos ook de hygiëne variant (witte korrels). Wordt vaak gezegd dat die te geparfumeerd zijn maar mijn kat lijkt daar echt geen last van te hebben. Gebruik ze nu al een jaar vanaf het begin. Elke 2 weken een hele doos erin (na wassen) en dan elke dag paar keer de viezigheid eruit scheppen.
Gelijk na poepen scheppen helpt bij mij echt tegen de stank.
Dat werkt hier goed, dus zeker aan aanrader als je de mogelijkheid hebt. Ik heb de kattenbak in een soort opberg/bezemkast staan met een kattenluikje in de muur. Ruik het alleen als ik de deur van de kast open doe om te verschonen.
Ik heb nog een andere kitten box gehaald bij een andere welkoop. En een vriendin van me gaat ook haha. Nu heb ik 3 zakken gratis voer en vita liksnacks en speeltjes. Zo leuk haha.
Geen, ik lees hier altijd mee voor de schattige katten foto’s, love alle katten
Ik zou er wel meer willen, maar onze kat is niet zo sociaal, die doen we daar echt geen plezier mee.
Zielig, Guus (met HCM en medicatie) gaat sinds gisterenavond echt niet goed. Hij wilde ineens niet meer eten en vanmorgen lag hij languit gevloerd op de overloop. Hij is zichtbaar benauwd, heeft een steunende ademhaling, is te zwak om te bewegen en zijn linker achter voetje lijkt verlamd… we gaan straks naar de dierenarts maar ik vrees dat dit zijn laatste dagen gaan zijn bij ons
Sterkte
Oh nee heel veel sterkte en veel veel veel knuffels aan lieve Guus
Heel veel sterkte!
Wat verdrietig. Heel veel sterkte en knuffels aan Guus <3
Oh nee, heel veel sterkte!
Oh nee. Heel veel sterkte
Veel sterkte!!
Aahw heel veel sterkte!
Dierenarts denkt dat ie acuut vergevorderd hartfalen heeft. Ze hebben m opgenomen en gaan beoordelen of andere medicatie nog zinnig is. Met name om vocht af te drijven uit de longen. Mijn arme snoetje