Kattentopic #3

Aahw heel veel sterkte!

Dierenarts denkt dat ie acuut vergevorderd hartfalen heeft. Ze hebben m opgenomen en gaan beoordelen of andere medicatie nog zinnig is. Met name om vocht af te drijven uit de longen. Mijn arme snoetje :disappointed_relieved:

6 likes

Ja, deze heb ik ook al tijden!

Ah :disappointed_relieved: heel veel sterkte.

@the.rebel.club sterkte :heart:

Ik zat gisteren te kijken naar mijn drinkende kat en toen dacht ik echt hoe frustrerend moet het zijn om zo te drinken. Vond het er ineens zo sneu uitzien :joy:

5 likes

Verschrikkelijk :frowning: ik heb 2 katten moeten laten gaan die hetzelfde hadden. Hoop echt dat ze voor jullie nog iets kunnen doen. Heel veel sterkte. Zo enorm naar om zo’n beestje te zien lijden…

Dierenarts belde net. Hij zit in een zuurstoftank en ze geven m plastabletjes. Hij lijkt iets alerter, maar ze vond het nog te vroeg om er wat van te zeggen. Ze houden hem tot morgen en dan opnieuw een update.
Ze was wel geschrokken van de severity van t hartfalen in een kater van nog geen 3 jaar oud :disappointed: dus ze zei: ā€œals dit niet aanslaat, dan wordt mijn advies euthanasie en ik zou er dan heel eerlijk echt niet achter staan als jullie anders zouden besluiten, want dan laat je m letterlijk en figuurlijk stikken.ā€ Harsh, maar wel waar. Zo staan wij er zelf ook wel in. Ɠf hij knapt wat op en kan nog een fijne 6 maanden bij ons zijn, of we laten m gaan… zo stom; mijn lieve Guusje :sob:

Zijn zusje is ook echt in de war. Ze zit steeds te zoeken en op een andere manier te miauwen alsof ze m roept :cry::cry:

15 likes

Oh wat verdrietig dit :broken_heart:veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Ohno wat enorm verdrietig!
Heel veel sterkte voor jullie!

3 likes

Agh wat zielig, sterkte!

2 likes

Wat afschuwelijk! Ik duim voor je. Ik had ook een kater met direct hartfalen. Het kwam als een klap, en de beslissing om hem te laten gaan, was een van de moeilijkste.

1 like

Wat ontzettend kut
Sterkte :bouquet:

2 likes

Gvd gvd :cry::cry: arme lieve schat toch….
Veeel sterkte :broken_heart::heart::broken_heart::heart:

4 likes

Wat kut zeg :sob: ik vind het wel heel mooi om te lezen dat jullie er zo goed in staan, echt voor hĆ©m. Dat als laten inslapen het beste is je dat ook zonder twijfel zou laten doen. Dat vind ik echt vanuit de grond van mijn hart het beste katten-ā€˜ouderschap’ dat zo’n diertje zich kan wensen.

2 likes

Pfff ik voel echt hard met je mee, zo verdrietig. Veel moed voor jou en veel knuffels voor Guus.

Ja ik denk dat we m vanavond gaan moeten laten inslapen… hij is benauwdheid-technisch wel wat opgeknapt maar zijn achterpoot is nog steeds verlamd. Ik dacht dat het een verlamming vanuit het brein zou zijn, en dus gevoelloos, maar de dierenarts zei dat het een bloedpropje in de arterie is dus een acute afsluiting van het ledemaat. Dat geeft veel pijn en dat vind ik zo zielig. Hij knuffelt ons heel graag door op z’n achterpoten op de tafel te staan, hij rent en speelt en springt graag en elkaar chasen op de trap, de kattenbak heeft een opstapje… dat zijn allemaal dingen die hij dan niet meer kan. En dat vind ik geen kwaliteit van leven voor een kat; en zeker niet voor Guus die dan ongeveer alles wat ie graag doet niet meer kan. Dus we bellen straks nog een keer met de DA en dan hakken we een knoop door.

Gvd ik heb al zo’n kutweek ik kan dit er echt niet niet bij hebben :pensive:

9 likes

Heel erg veel sterkte :heart:

1 like

Ach wat een verdrietig nieuws😭 krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Zo te lezen heeft Guus de liefste baasjes die hij zich kan wensen. Heel veel sterktešŸ’•

3 likes

Heel veel sterkte. Zo intens kut en verdrietig dit :sob:

2 likes

Sterkte

2 likes