Dat was eigenlijk nog best een gedoe ja. Mijn kat vond autoritten niet zo leuk, maar toen ik aan mijn dierenarts vroeg of ik zelf zou vocht zou kunnen toedienen zei zij dat ze dat eigenlijk nooit baasjes zelf laat doen, omdat het stress op kan leveren voor kat+baasje. Achteraf gezien was ik er op dat moment ook nog niet aan toe, ik denk dat ze dat in mijn geval juist heeft ingeschat.
Daarna kreeg mijn kat het een keertje in het weekend zwaar en moest ik noodgedwongen naar een andere dierenarts. Zij vroeg aan mij of ik het al eens thuis had gedaan, dus ik denk dat het bij die praktijk wel gebruikelijk is. Uiteindelijk prikte zij zelf mis en liep het daar helemaal in de soep, waardoor ik het plan nog een tijdje heb geparkeerd.
Later ging ik op controle bij de internist en zij vroeg of ik het zou willen leren en of dat misschien bij mijn eigen dierenarts zou kunnen. Daar was ik inmiddels al tig keer geweest dus ik wist nu veel beter hoe het toedienen werkt. Daar stemde mijn dierenarts mee in, ook omdat de kat eraan toe was. Ze liet zien welk water je nodig hebt, welke benodigdheden, hoe je het water opwarmt, waar je prikt etc. Ik heb mezelf maar één keer geprikt dus dat viel mee haha
Heb alle materialen gedoneerd, maar nu heb ik ze misschien opnieuw nodig
dat is wel balen