sorry voor min achterlijke typen het komtdoor mijnspatiebalk
Godvrdomm
ik ben zo blij datje het juist typt he <3
wait. BEN JIJ HET?
aha! DANK! Dat is 1/10000000000 van het grote FF-mysterie opgelost
Ja zo hebben wij het ook gedaan! Eerst alleen in de woonkamer/keuken(is open bij ons), mijn vriend wilde hem niet boven hebben dus dat gebeurde ook niet. Toen nam mijn vriend hem ineens mee naar boven om te kijken haha, en toen hebben we overdag de deur wel eens open gezet, maar hij gaat dus niet alleen naar boven. In het begin lieten we hem soms een uurtje alleen, laatst zijn we een hele dag weggeweest en hij leeft nog en heeft niets vernield dus ben echt trots haha. Als je vanaf dag 1 consequent hem/haar ‘s nachts buiten je slaapkamer houdt dan gaat dat denk ik wel goed hoor!
Onze kat mag overdag in de slaapkamer komen en vlak voor het slapen gaan zetten we hem in de woonkamer en doen we de deuren dicht. We hebben het indd ook wel eens geprobeerd om hem snachts bij ons te laten, maar was geen succes. Dit is hij eigenlijk af vanaf het begin gewend dus gaat prima! @Tsundoku
Oh sorry, ik bedoelde dat een gang, ook als ie niet klein is en er speeltjes liggen en water, de kattenbak, dat soort dingen, misschien toch te weinig ‘prikkelend’ (of ‘interessant’) is voor de kat om de hele nacht door te brengen, maar ik kanhet mishebben hoor!
Als in, misschien vindt je kat het 's nachts leuk om zich even in eenhoekje van debank op te krullen, of op een eetkamerstoel, of in een tijdschriftenmandje, ik noem maar wat hoor.
Of zoals mijn kat lekker onder het wasrek slapen hahah
cute <3
Omg dit is te schattig!
Even een voorstelrondje want heb hier nog niet echt gepost:
Dit is Muis, het enige meisje en is daardoor een beetje verwend:
Dit is Teddie (maar we noemen hem ook vaak Terrie = terror en Teddie gecombineerd). Hij krijgt ook de meeste bekeuringen maar daar zit ie niet mee in verder. Hij lijkt trouwens heel dik en we hebben hem dan ook een tijd op dieet gezet totdat de kattenkapper kwam en hem moest scheren en we er toen achterkwamen dat hij heel dun is onder z’n vacht haha:
Dit is Smokey maar ik vind hem vaak op een aapje lijken dus ik noem hem Monkey child. Hij is echt de baby van het gezin:
We hadden ook altijd nog een blonde kat dus noemden we onze club poezers altijd K3. Want we hadden dus een blond-, zwart- en roodharige. Alleen wisten we niet wat de grijze kat dan moest voorstellen dus dat werd Gert
Heeft Gert alle andere katten ook gehad dan?
Nee gelukkig niet
Hahahahahahaahahahahha Gert hahahaahhaha
De mauw van mijn oudste kat klinkt ineens heel raar. Schor en een stuk zwaarder. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Hij laat echter niet merken dat hij pijn heeft oid en eet en drinkt wel gewoon!
Hahahaha love this. Mijn vriend kwam ooit met een babyweegschaal thuis, puur om onze katten te kunnen wegen.
Eet hij kattengras? Dat was bij onze kat de oorzaak van de vreemd mauw (en hij slikte steeds.) Bleek dat er een grasspriet in zijn keel was blijven steken. En die moest operatief verwijderd worden. Dus nooit meer kattengras voor mijn poesties.