Wil je je kat toch even een frisse neus laten halen, of wat anders laten beleven door even buiten te zijn kun je ook met hem/haar wandelen. Dat hoef niet eens aan een tuigje! Als jullie band goed genoeg is, hij/zij is gehecht aan jullie kan je zo even een blokje om gaan 's avonds terwijl je kat achter je aan hobbelt. Paar snoepjes mee om af en toe even mee te rammelen als hij/zij te ver gaat.
I’ll just leave this here
Mijn lieve kleine Felix poes die Kiki heet. Ze is gevonden op straat toen ze 2 maanden oud was en we hebben haar geadopteerd toen ze 4 maanden was. Ze is heel klein en waarschijnlijk wordt ze niet echt groter. We vieren donderdag haar 1ste verjaardag want dan is ze 1 jaar bij ons. De beste vriendin van mijn dochter, al denkt Kiki er zelf wel eens anders over

Wat een schatje!!
Vreselijk liedje haha. Ja ze is heel schattig. Ze is wel heel schuw en een echt zorgen kindje. Dat wisten we toen we haar mee namen. Maar als ze je eenmaal kent dan komt ze knuffelen als het haar uit komt. Ze is echt mijn baby haha.
Hij heeft vannacht bij ons in bed geslapen en ben zo trots want hij ging meteen liggen en alles ging goed. Werd vanochtend wakker en toen lag ie bij mij onder het dekbed tegen mijn borst aan.️
️
Nou, de parasieten zijn weg bij ons katje, eindelijk!
Ze mocht daardoor een maand niet naar buiten. Ik ben nu een beetje huiverig om haar naar buiten te laten gaan omdat ze nog zo klein is (geboren eind april). In juli hebben we haar gekregen en we zijn vrij snel met haar naar buiten gegaan en in die tijd heeft ze dus die parasieten opgelopen.
Volgende week krijgt ze nog haar tweede inenting. Die moest worden uitgesteld toen ze werd behandeld.
Wat denken jullie: nog een tijd wachten met naar buiten gaan of niet? Als ze naar buiten gaat , zijn we er sowieso altijd bij.
Mijn kat heeft net een giga spin opgegeten en loopt nu heel de tijd raar te doen met zen bek (met zen pootje afkuisen en rare bewegingen). Kan de spin gebeten/… hebben, en zo ja moet ik hem in de gaten houden?
ik zou ff wachten tot ze de 2e inenting heeft gekregen.
dan is de kans klein dat ze weer wat nieuws oploopt.
Sorry voor de spam, maar ben zo blij om na een weekje vakantie weer bij m’n kattenbeebies te zijn volgens mij wordt het andersom ook wel gewaardeerd met alle knuffels en kusjes:
Onze andere kat (oudje) ligt bij m’n vriend te slapen en stalkt ons de hele dag door haha.
Aaaaah wat een mooierd! Mooie pootjes
Jaaa het is een Bengaal, dus stiekem kan 'ie wel heel knap zijn haha (zijn kleur is alleen fout volgens rasstandaarden). Ik hou het allermeest van zijn zachte stippelbuikje!
Moest toch nog even deze delen met onze dikke oude opa :
Hierna heb ik gehuild want opa stond heel demonstratief op om heel hard knorrend strak tegen me aan te komen liggen.
Zo. Deze gekkie is d’r ei weer kwijt :’)
Ik kom echt alleen in dit topic om alle kattenfoto’s te liken
Onze kat is in een maand ruim 700 gram aangekomen en ik kan nergens vinden of dat veel is? Hij is nu 4 maanden en weegt 2038 gram, kan wel vinden dat een volwassen kater 4kg mag wegen, maar dit is nu al de helft? Hij krijgt brokjes voor kittens (royal canin) en daar ook het natvoer van, natvoer in eerste instantie gegeven om extra vocht binnen te krijgen toen het zo warm was, daar maar mee stoppen of 1x per week geven ofzo? Ik wil niet dat hij te zwaar wordt en ineens op streng dieet moet, wil geen obesikat haha.
Mijn kat eet net een veer op
Ik dacht laat ik eens een leuke foto maken zodat we dat ieder jaar kunnen doen. Nou. Leuk bedacht. Ze vond het niet echt interessant en zelfs omkopen werkte niet. Dus dit is het resultaat.
Mijn kittens zijn er inmiddels ook! Ze zijn echt zo lief, lopen de hele dag achter me aan en willen de hele dag bij je zijn. Niet altijd even handig, wel gezellig.
En haar zusje.
Samen slapen.
Wat een schatjes
Wat zijn wat jullie betreft de essentials om in huis te hebben voor een kat? Kattenbak, eetbakjes, mandje, krabpaal, speeltjes… zie ik iets over het hoofd?