Aaaaaw wil 10 hartjes geven!!
Ik heb wortels uit de tuin en sommige zijn echt mega klein. Die heb ik in een bakje gedaan en nu haalt ons katje er elke keer eentje uit em rent daarmee in het rond.
We eten die kleine worteltjes overigens niet maar geven ze aan iemand met konijnen.
Ja!!ļø
@HenkdeMol Die hebben wij ook! Echt een super goede krabpaal, en zoals je zelf aangeeft: je kan de mandjes wassen
@HenkdeMol @Tobvit hoe reageren jullie katten erop als je die mandjes gewassen hebt? Onze kat zit altijd op 1 hoek van zn mandje te sabbelen en die is nu dus helemaal vies en nat, maar weet nog hoe ik mijn moeder haatte als ze mijn knuffel waste vroeger haha.
@anon31745129 Eerst vinden ze het een beetje raar, maar als ze er eenmaal terug hebben in gelegen gaat het weer goed. Hun geur is er inderdaad wel uit dan⦠maar bij ons wennen ze er wel aan
Sorry, ik kom hier een beetje binnenvallen. Ik moet morgen mijn liefste kat die ik ooit heb gehad laten inslapen Aan de ene kant heb ik er vrede mee, want ze is een hoop ellende en aan de andere kant wil ik haar echt niet laten gaan. Ik kan gewoon niet geloven dat ze er straks niet meer isā¦
Ah wat sneu Veel sterkte! Een huisdier laten gaan is echt nooit leuk
Ah wat onwijs verdrietig! heel veel sterkte morgen!
@Tobvit @FrozenFlame Dank jullie wel ik blijf ook maar huilen, ik kan bijna niet stoppen
gelukkig gaat mān moeder mee, ze wilde niet dat ik alleen zou gaan
Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat je de mooie jaren die je met haar hebt gehad blijft koesteren
Ahh nee⦠heel veel sterkte morgen!
Ah nee wat verdrietig! Heel veel sterkte morgen
Stertke morgen! :ā(
Heel veel sterkte vandaag.
Wat ergā¦sterkte!
Wat erg, heel veel sterkte!
succes vandaag
Heel veel sterkte vandaag! ļø
Heel veel sterkte vandaag!!