Ahh nee… heel veel sterkte morgen! 
Ah nee wat verdrietig! Heel veel sterkte morgen 
Stertke morgen! :’( 
Heel veel sterkte vandaag.
Wat erg…sterkte!
Wat erg, heel veel sterkte!
succes vandaag
Heel veel sterkte vandaag! 
️
Heel veel sterkte vandaag!!
Ach wat sneu
heel veel sterkte!
Wauw, wat veel reacties. Dank jullie wel allemaal voor de steun
️ Ik heb haar een uur geleden laten inslapen. Ik wist eerst niet wat haar mankeerde, maar na vorige week (toen ben ik ook al bij de dierenarts geweest) had ze meer symptonen ontwikkeld waaruit bleek dat ze de natte vorm van fip had. Dan overlijd een kat binnen enkele dagen tot weken. Ze was dus echt heel erg ziek, dus ik ben blij dat ze niet meer lijdt. Maar dat ik haar niet meer bij me heb is zo vreselijk onwerkelijk. Ze was echt de liefste kat die ik ooit gehad heb en zo mooi ook. Nu moet m’n andere kat maar accepteren dat ze extra veel aandacht gaat krijgen
Heel veel sterkte 
Sterkte 
Heeft er iemand ervaring met de curver kattenbak? Dat opstapje in de bak leek me wel handig aangezien de kat veel zand achter laat rond de bak. Zag alleen bij reviews dat er ook pies tussen de la kan komen. Andere suggesties zijn ook welkom!
Super lief van je, dank je wel! Ik merkte ook dat ik haar verhaal even kwijt moest, dus ik ben blij dat het overkomt 
Ik heb twee van die bakken en ik heb die lades niet uitgeschoven. Een van mijn katten is een fanatieke graver, waardoor er dan nog weleens iets achter ligt. 
Hmm oké, bedoel je achter de bak? Kan er ook een kattenvuilniszak in de bak of gaat dat niet met schuiven?
Ja, ik heb de opstapjes eruit gehaald omdat de ruimte voor de poezen vrij klein is en ze dan minder goed kunnen graven/bewegen. Ik heb gelukkig nog niks tussen de la gevonden