Komt vast goed !
Ah ja dit gevoel had ik afgelopen week ook, ken het goed!
Straks maar extra lief zijn voor Jip
Onze kat had dit ooit. Was een parasiet. Dat hebben ze gecheckt mbv 3 drollen geloof ik… of eerst 1 en daarna om te checken of het over was. Anyway iets met poep checken. Ze kreeg er wat voor en was snel over. Als het zoiets is, is vroeg actie ondernemen verstandig. Voor jezelf en de kat ;). Ik ben ook altijd gelijk bang als mijn kat iets lijkt te hebben maar hopelijk stelt dit je gerust!
Oh en onze is een binnenkant dus ik verwachtte dit niet maar kan al komen door wat aan schoenen blijft zitten ofzo.
Dus als ik jou was eventjes bellen, mss kunnen ze ook via een eh poepmonster al wat checken!
Ah wat een liefie !
Alleen een oude kat die het gewend is binnen te zijn en niet heel actief is en voornamelijk lekker chillt op de bank of vensterbank. Dan vind ik het acceptabel.
Ik ga over 2 weken poes halen <3 Ben zo excited.
Ze schijnt wel nogal kieskeurig te zijn qua voedsel en kattenbakgrid haha. Iemand daar ervaring mee?
Vandaag meer dan 5 uren gereisd om deze twee op te halen. Zou eigenlijk alleen de grijze nemen, maar toen ik er was kon ik het niet laten om zijn vriendinnetje ook mee te nemen. Vandaar dat ze in één reiskooitje zitten. Helemaal blij nu.
Wat ontzettend lief van je dat je ze niet uit elkaar hebt gehaald. Grijswitte katten zijn zo lief <3 .
Wat een prachtige beestjes!!
Die van mij wilden iig niet op houtkorrels haha! Maar nu haal ik altijd klontvormend grit bij de Albert Heijn (stinkt ook niet) en dat werkt prima!
Ja volgens de huidige eigenaresse weigert ze die van AH en accepteert ze alleen die van de Lidl maar dat zit dus net niet bij mij in de buurt haha. Denk dat ik het maar even moet uitproberen allemaal…
Wauw wat lief van jou en fijn voor zijn vriendin ️:sob:
Ach wat een schatjes En wat fijn dat je ze allebei hebt genomen! Hoe vinden ze het in hun nieuwe huisje?
En @Charlie Bedankt voor deze tip! Ik had nog iets nodig voor in een hoek dat niet al te veel ruimte in beslag nam. Mijn jongste kat is jullie eeuwig dankbaar en ligt er nu heerlijk in te slapen.
Misschien is het morgenvroeg ook online te koop. Sommige dingen wel andere weer niet.
Ze hebben ook een online shop!