Ik ben zo blij, mijn dikke fluf vertikte het weken om in de kattenbak te plassen. En deed dat gezellig voor mijn voordeur. Nu een nieuwe kattenbak erbij en andere steentjes en hij doet het nu al sinds vrijdag op de kattenbak. Eigenlijk wel grappig hoe kieskeurige deze harige beestjes kunnen zijn
Mijn kat is al de hele tijd aan het vechten met een stukje vogelpoep aan de andere kant van het raamā¦
wie is er aan het winnen?
Jep dit is zo naar maar het gebeurt nu nog, had een meisje bij mij in de klas (dieropleiding nog wel!!!) die durfde te vertellen dat haar vader altijd de kittens verdrinkt op de boerderij āwant anders worden het er toch steeds meerā
Mensen zijn echt ziek
Vogelpoep natuurlijk, verroert geen vin.
Mijn kat zetten net wel geteld een stap buiten in de sneeuw en draaide zich hierna om om onder een dekentje te gaan liggen
Ja en castreren is dan weer te duurā¦tss ik vind als je een dier hebt, je er ook voor moet zorgen
Ons katje uit Griekenland is maandag aangekomen en ze is al zo lief! Echt een schatje. Alleen jammer genoeg zijn er wel wat dingen mis met haar, ze heeft waarschijnlijk wormen en oormijt. Ik vind het zo sneu. Morgen naar de dierenarts, hopelijk komt ze er snel bovenop!
wat ontzettend snoezig <3
Wat een lieve foto!
Waarom heb je voor een kat uit Griekenland gekozen? Superlief dat je een kat met een aantal kwalen hebt geadopteerd trouwens
Ik wilde graag een iets oudere kat adopteren, maar de dierenasielen in de buurt hadden helemaal geen geschikte katten. Toen kwam ik online een organisatie tegen die katten uit Griekenland adopteert en zodoende haha. Ik had niet echt verwacht dat ze al die kwalen had, want ze is voor vetrek naar Nederland ontwormt en ontvlooid e.d. Maarja⦠Nu ze hier is wil ik haar wel het beste bieden natuurlijk.
Maar is het met ontwormen niet zo dat je na zoān pilletje of pipetje juĆst wormen kunt zien omdat ze er dan uitkomen? Dacht dat dat een paar dagen nodig kon hebben iig, maar weet niet hoelang het bij haar geleden is natuurlijk. Is oorlijder gevaarlijk?
Ja dat klopt. Het leek me dan ook veel handiger als ze haar dat al een tijdje geleden hadden gegeven en niet net voor vertrek. Ik weet niet hoe gevaarlijk het is, ik zal het zo horen bij de dierenarts!
Mag ik vragen hoe die organisatie heet? Ik wil graag ook een kat een beter leven geven, dan een kitten nemen, maar ik ben nog aan het rondkijken. En wat zielig dat ze die kwalen heeft, maar ze ziet er wel echt suuuper lief uit op de foto!
Ja natuurlijk! Organisatie heet Mirtos. Ja ze is heel lief, maar het is wel echt even wennen. Ze miauwt heel veel en is best ondeugend. Maar ze heeft totaal geen interesse om te spelen met zoān speelstok of balletje jammer genoeg. Iemand nog goede speeltips?
Dank je! En misschien een beetje zilverfolie? Mijn kat is ook niet zoān speelstok fan, maar zoān balletje wordt ze helemaal gek van