Wie heeft er hier een tip voor een grote krabpaal die niet al te lelijk is?
Wij hebben voor onze kat een krabplank en dat werkt super! Ligt op de grond op een plek waar we het zelf eigenlijk niet zien, dus dat is wel fijn.
Zooplus heeft er een paar van hout
Naar het bos gaan en een boomstam mee naar huis slepen!
Ik heb deze al een tijd op mijn lijstje staan (alleen dan de kleinere versie, want klein huis), vind die voor een krabpaal best ok:
Haha die van mij ook. Schreeuwen bij de deur en uiteindelijk een pootje in de sneeuw en snel weer naar binnen 
Mijn kat was trouwens weer gek van geluk toen ik laatst terugkwam van mijn reis. Toch fijn dat ie dan weer zo blij is dat ik weer thuis ben.
Dank voor het meedenken allemaal! We hebben er nu eentje via Zooplus, maar die sisal hangt veel te snel los naar mijn zin. Ben bang dat ik dat bij alle normale palen blijf houden.
Ik zag deze cactus, die vind ik wel mooi: https://tims.nl/_1-designed-by-lotte-krabpaal-cactus-taupe-35x35x60-cm/?gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoAE8UslN1rXZG0zZAXYaEmw-NWDgMEJfVNfc1Xnaa8gXwCPsYVy83AaAuD2EALw_wcB Alleen daar kunnen ze niet in liggen.
Of dit lijkt me misschien ook wel wat! https://www.seasons.nl/2018/05/03/tipi/
Ik mag alle katjes altijd buikrubjes geven 
Die van mij is gewoon helemaal groen
Hij gaat soms wel ineens spelen als je zijn buik aait, beetje op je vingers knagen, maar hij valt niet aan.
Ik zou de hele kaart rood maken want blijf van m’n kat af, maar eigenlijk zijn ze helemaal groen bij beide katten.
Vind dat zo fijn dat ze overal geaaid willen worden. Onze poes gaat een beetje piepen als je over haar buik aait, dan klinkt ze als een piepend propellervliegtuig.
Mijn kat vind alleen kop en rug prima. Als je aan haar buik ofzo zit dan gaat ze bijten of nagels in je zetten. Pootjes soms maar meestal gaan dan de nagels ook uit.
Nou, het is gelukkig gelukt haar (met veel moeite) in het reismandje te krijgen🙈 Als ze er net in zit is ze nog heel fel en een vechtertje, maar na een tijdje wordt ze heel teruggetrokken en bang alsof ze het maar opgeeft, zo zielig om te zien. Ik mag haar om half 1 gelukkig alweer ophalen❤
Onze kat sliep altijd bij ons in bed, maar sinds ze met zijn tweeën zijn denken ze volgens mij “ouwelui liggen in bed, wij gaan van boven naar beneden rennen!!!” dus we laten ze voortaan beneden en ik mis ze echt zo erg. Vond dat zooooo gezellig om lekker in bed te knuffelen. Hoor onze jongste kat nu beneden aan de deur krabben en miauwen en het liefst zou ik hem dan gaan halen, maar ik weet ook wel dat ze dan na 5 minuten rond gaan rennen en ik niet slaap. 
Onze kat heeft de laatste tijd last van wondjes naast zijn oog. Eerst enkel aan de ene kant maar nu zie ik ook dat er een wond aan de andere kant van zijn kop zit. Nu verdenk ik hem er van dat hij deze zelf de hele tijd open krabt. Voordat ik langs de dierenarts ga ben ik benieuwd of iemand hier misschien een tip heeft voor zalf of iets anders?
Ik denk dat mijn kat last heeft van een vastzittende haarbal. Ik geef haar nu lax a paste, maar ze braakt veel zonder dat er iets uit komt. Vanacht weer. Meer mensen ervaring mee? Ze heeft van het weekend, nadat ze dat spul kreeg wel een haarbal uitgespuugd, maar daarna nog 1 keer slijm met haren gespuugd en 1 keer dat er niks uitkwam
Eventueel een kap op zetten zodat hij niet meer het wondje open kan krabben.
Onze oppaskat had dit ook! Het viel ons op dat hij zichzelf heel veel waste, waarschijnlijk door de stress van het verhuizen. En door al het wassen, krabde hij het open. Wast jouw kat zich ook veel? Ik heb toen zo’n Feliway verdamper in het stopcontact gedaan en dat werkte heel goed. Hij werd er minder gestressed van, waste zich niet meer zo veel en de wondjes gingen weg.