Ik wil ook telkens mijn bed verschonen en dan denk ik; wat heeft het voor zin??
Zou je daar niet deze week al mee beginnen?
Tip wat ik op een ander forum las tijd terug maar het werkt echt als je beroerd slaapt door dit kut weer:
Te koop bij de action voor ā¬2,89 ofzo. Leg het op je voeteneinde en je zal (voor iedereen anders) beter slapen omdat het cooler is.
Ik heb net toen ik thuis kwam mijn voeten in een koud voetenbadje gedaan. Hielp wel goed.
Ik heb niet echt kleren om aan te doen naar mān werk ik moet eigenlijk wel netjes dus een jurkje/rok tot op de knieĆ«n maar die heb ik niet (alleen korter) en ik kan ook geen leuke vinden online. Ik ga dus steeds in een lange jeans maar dat vind ik wel heftig worden
Ik zie zo op tegen donderdag en vrijdag. Het is nu met de keukendeur en alle ramen open nog 29,5 graden. Heb ook twee katten in huis en heb het zo met ze te doen als ik ga werken want dan staat enkel een klein raampje open i.v.m. voorkomen van inbraak. Ik heb inmiddels een ventilator aan staan maar die vinden ze tot nu toe maar eng omdat ie beweegt, haha.
Echt ik hou van warmte en zelfs deze temperaturen maar NIET als het ook nog eens zo benauwd is als nu. Ik zweet gewoon tijdens het stilzitten, zo oncomfortabel.
Extra klacht: de airco op mijn werk (die sowieso al niet naar behoren werkte) heeft het vandaag begeven, dus ik heb in 31° de hele dag mogen rondhollen
TMI klacht: zelfs seks is gewoon minder leuk nu
Pff weet ook echt niet wat ik morgen aan moet trekken. Alles is te warm.
Ja haha had ik achteraf moeten doen inderdaad! Niet eens aan gedacht
Ik ga denk ik gewoon een zomerslaap doen, maak me maar weer wakker als de ns niet meer rijdt omdat er blaadjes op de rails liggen. Of omdat het sneeuwt. Hoe kouder hoe beter haha
Ik weet gewoon echt niet meer wat ik aan moet naar mān kantoorbaan, zucht
Zoals meer mensen dus lees ik hierboven haha
The Day After Tomorrow is op het moment mijn favo film
Ik had gister op zoān hittealarm gezien dat mensen met overgewicht extra moeten oppassen en ik ben al de hele dag bang. Wat kan er dan gebeuren? Ik denk de hele dag straks ga ik dood enzo
Heb nu nog vakantie, dus loop al dagen halfnaakt rond haha
Sneller warm krijgen en daarom eerder flauw worden bijv? Als je zelf niks merkt, zou ik het idee lekker loslaten hoor!
Ja ik vond dit ook raar? Ik denk dan ook dat mijn collegaās me de hele dag in de gaten houden of ik niet al ben overleden? Terwijl ik het er volgens mij het minst last van heb
Ik heb vandaag gewoon in de volle zon rondgehobbeld met overgewicht en weinig gemerkt eigenlijk. Maar ik denk dat je meer kans hebt om te overlijden, want je hart werkt sneller ofzo.
Ik moet kleding passen. Echt geen zin in.
Ik ga dit maar halen denk ik. Mijn hemel hoe moet ik ooit slapen vanavond.
meer kans op overlijden? maak haar nog ff extra bang ja haha
Eh ja ik durf niet meer te slapen