Lig weer op m’n luchtbed in de woonkamer. Sterf hitte, sterf
Kom op Linus! Er wonen genoeg mensen met overgewicht in landen waar het veeeeeel warmer is. Rustig aan doen, veel drinken en dan komt het wel goed.
Dankjewel!!
Ik heb nu een bevroren flesje water voor mm ventilator gezet en dat lijkt wel wat te werken! #positivethinking
Dat dilemma tussen je raam open, klein beetje frisse lucht maar wel muggen door een lamp die aan staat of raam dicht, veel te warm en geen muggen is ook echt vreselijk de laatste tijd…
Nee hoor. De hor. Beste uitvinding ooit
Ik denk alleen maar hoe meer ik zweet hoe minder ik weeg. ( tot nu toe is hier niks van waar want ik hou vocht vast…)
Pff lig op bed met de ventilator aan. Lekker dikke ogen morgen vroeg maar omg mn voeten zijn zo warm. Word er helemaal kriebelig van.
Zonder grapjes blijft het 28 graden in dit kuthuis ondanks ramen wagenwijd open. Het waait gewoon niet?!
Ik maak me meer zorgen om het feit dat we dit in de toekomst bak er gaan krijgen en veel frequenter. Vanwege de opwarming e.d.
Gisteren vond ik warm. Maar morgen en vrijdag word het nog warmer.
Hier ook haat aan het kuthuis 4 hoog met plat dak… alsof je onder een grillplaat woont.
Is nu gewoon al 30 graden in huis. En zelf red ik t wel, vind het alleen zo sneu voor mn dieren.
Dat is een gok, he. Geen idee of het echt zo is. Hoop ‘t niet, anders ben ik ook de pineut
ik maak me hier ook zorgen over. het weer dat steeds extremer word door onze toedoen
ik hoop dat deze zomer (en de winter die ook stervenskoud was…) een eye-opener is, voor de regering en de mensen…
Hohhh ik wil ook regen! Woon jij in het westen zeker? Ik woon aan de andere kant en geloof niet dat wij regen krijgen helaas.
Ja, ik zag net op nos een artikel “Deze zomer zullen we in de toekomst een koele zomer vinden”
En er stond ook dat ze nog geen idee hebben hoe het over twee weken is, maar dat het, omdat het zo droog is, nog wel eens nog warmer en droger kan worden in augustus…
Het is nog maar 08:00 ‘s ochtends en ik heb gewoon straaltjes zweet langs m’n benen lopen
waar kan ik een immigratie formulier voor IJsland krijgen?
Ja, ik dacht ook al. Eindelijk een goed argument om naar Zweden te verhuizen. Al is het daar nu bijna net zo heet.
Ik ben gewoon jaloers, hier is het de hele nacht niet onder de 23/24 geweest (teringvaak wakker geworden)
Creatief, umz, niet werken dus