Nou dat komt goed uit want ik ben er ook klaar mee, doei zomer
potverdomme, vandaag weer 30C
Ik functioneer echt zo slecht met de plakhitte steeds. En als ik denk dat het is afgekoeld zegt mn thermostaat:
Het was net 27 maar ik zag het alweer oplopen tot 27.5 (zon staat er nu op). Nou ik ga wel echt extra genieten van de herfst dit jaar.
De zon maakt me niet meer gelukkig na het trauma van afgelopen week
Het heeft hier nog amper geregend en ook nu is het weer 26 graden. En op zich is het buiten best prima maar mijn huis. Ik word elke dag wakker met hoofdpijn. In de avond koelt het af tot 28 maar nu alweer 30
Wanneer houdt het nou eindelijk eens op met die warme klote dagen.
Ik heb het meer dan gehad.
Dat “ het nog even doorgaat” vind ik al erg genoeg.
Ik wil geen dag langer meer deze ellende.
Fijn dat dan de hete dagen klaar zijn. Maar ik hoop niet dat het daarna non stop gaat regenen. Heb na volgende week mijn 3 weekse zomervakantie…
Even een kwartiertje het huis stofzuigen = drijfnat alsof ik een uur heb hardgelopen. Waarom nou?
Ik ook. Is gewoon opgelopen de afgelopen week ofzo en is er niet uit te krijgen ofzo. Zweet me helemaal de pleuris
Ik heb hier ook last van. Morgen en dinsdag wordt het in ieder geval minder warm, hopelijk niet zo benauwd.
Misschien ergens binnen gaan zwemmen in het koude water?
Oh ja voor de hond is het zeker ook lekker in het water
Daarna is het gedaan met de benauwdheid en gaan we terug naar ‘typisch Nederlands zomerweer’, met maandag, dinsdag en woensdag temperaturen van tussen de 22 en 26 graden. Er zijn stapelwolken en ‘s avonds kunnen buitjes vallen. De wind komt weliswaar vanaf zee, maar is niet heel verkoelend. ,Want hij komt vanuit het warme zuiden’’, zegt Blok. ,En het zeewater is de afgelopen week ook aardig op temperatuur gekomen.’’
De nachten worden in elk geval eindelijk aangenamer. Van zondag op maandag is het met 17 á 21 graden nog warm, maar de dagen daarna geeft de thermometer ‘s nachts nog hooguit 15 á 16 graden aan.
Oh jongens wat is het smerig benauwd en warm. Had me voorgenomen om niet meer te klagen maar het moet even uit mijn systeem
ik mag van mn vriend niet meer klagen want “daar krijg je het pas warm van” haha
Het zou na afgelopen donderdag toch voorbij zijn? Waarom is het vandaag dan weer 30 graden?
Ik wil dit
Ik geloof dat ik daar kom wonen.
Haha wow in een keer keiharde wind en regen.