Klaag hier over het weer

Ok, dus als ik in de winter een raam op een kier zet is het een half uur later ijskoud in huis, maar nu het buiten eindelijk koeler is dan 30 graden en ik DE HELE DAG alle ramen open heb gehad om door te waaien, blijft hier een hardnekkig saunaklimaatje hangen?
Lord have mercy

9 likes

Het is in huis nog 31 graden maarrrrr ik kreeg voor het eerst frisse benen van de ventilator dus die heb ik nu heel voorzichtig uit gezet. Tot nu toe ben ik nog niet gesmolten

1 like

Ik krijg heel snel nachtmerries van de warmte en het is nu sinds zondag elke nacht raak. Ben er helemaal klaar mee. Wat een ellende. Ik lig nu in bed en het lijkt wel iets koeler, maarja zal wel weer een illusie zijn.

1 like

Like voor herkenning :frowning:

Fijn dat het een aantal graden is afgekoeld hoor maar ik heb de hele week niet zoveel gezweet als gisteren en vandaag bij elkaar :hot_face: Wat een vies vochtig weer.

De enige manier waarop mijn huis een graad afkoelt is door alles tegenover elkaar open te zetten, incl voordeur. Maar als ik dan deuren dicht moet doen omdat ik weg ga of ga slapen, wordt het weer rustig 28 graden binnen :frowning_woman:t2: Volgens mij wordt het nooit meer koel hier… ik ga ook straks een week op vakantie dus dan mag het hier lekker gaan broeien met de ramen en deuren dicht, zin in de sauna die op me te wachten staat als ik terug ben :star_struck:

De muren zijn gewoon 41 graden aan de kant van mijn kamer :cry:

Voel me zo opgezet met de warmte, ook al laat m’n huid geen vochtputjes achter, ik zie er gewoon dikker en pafferig uit, yegh. Wie heeft het nog meer :hot_face:

6 likes

:raising_hand_woman:t2:
Vooral mn ogen zijn steeds opgezwollen en mn buik heel erg

saaaaaaaaaaaaame. :disappointed:

Ik kan sommige van mijn schoenen niet meer aan :flushed: zo gezwollen zijn mijn voeten

Hier is nog steeds geen druppel gevallen al is het al drie keer beloofd :frowning_face: Wel ietsiepietsie afgekoeld gelukkig maar zodra ik in beweging kom om na anderhalve week weer eens iets anders te doen dan te zitten/liggen/hangen zweet ik me toch weer kapot. Binnen blijft het ook steeds nog 27,5 graden.

2 likes

De dag begon hoopvol… heerlijk koel in de woonkamer, geen ventilator, maar inmiddels zit ik alweer de halve dag met de ventilator. Het is weer 32 graden binnen en het wordt maar niet koeler

Ik zit al 3 dagen buienalarm te refreshen zonder resultaat, ga ik net een ijsje halen begint het te stortregenen :thumbsup:

1 like

Ik ook!

Volgens buienradar is het droog maar het is er dan eindelijk. Een echte stortbui :smiley::smiley:

1 like

Wow hier verderop echt een dikke onweersbui. Ben benieuwd wat er komende dagen nog langs gaat komen.

Hier boven ons echt dikke onweer en mega regen. I love it.

Haha dan kijk ik waarschijnlijk uit op waar jij woont :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ziet er heftig uit.
Misschien dat de relschoppers zo ook meteen wegspoelen :ok_hand:

Pff het blijft zo benauwd binnen, begin er nu een beetje klaar mee te raken