Klaag hier over het weer

Neee :sob:

Tgoh, wij krijgen weer maar een piepklein staartje van de dikke buien en ook nog op een tijdstip dat ik het echt niet wil. Heb ik de hele nacht een plakkerig kind in mijn bed ben ik bang :sweat_smile:

Echt totaal staan weg zweten op de tennisbaan. Nu regen en onweer en 19 graden! Maar in de loop van de week weer 27 :hot_face:

Ondertussen alweer windstil en droog hier. Maar wel afgekoeld naar 18 graden buiten!
Nu binnen nog afkoelen.

1 like

Het is buiten bijna koud te noemen maar de wind is weer gaan liggen. De hitte zit bij ons echt in de muren, het blijft gewoon 27 graden binnen.

1 like

Ik ben echt bang als ik zo de ramen dichtdoe dat het gewoon weer opbouwt naar 29 graden binnen.
Is 1 nacht normaal slapen teveel gevraagd :sob:

Hier hetzelfde. Het is buiten 20 graden, binnen nog steeds 28 met alles open. Het gaat gewoon niet omlaag.

Hier is het beneden inmiddels 25.5. Maar nu is alles wel dicht, dus dat zal ook wel weer oplopen.

Hartstikke leuk dat noodweer, maar nu moet ik alle ramen dichtdoen dus koelt het nog steeds niet af.

Duurt ook nog wel ff, de warmte zit nu ook in de meubels enzo. Ik pakte laatst een potje saus uit de kast en die was ook gewoon al warm :grimacing::grimacing:

Wil zelf ook even klagen. Ik hou echt van onweer maar ben ook een hele lichte slaper dus nu kom ik door dat gelawaai niet in slaap :roll_eyes:

Schijtirritant. Hier is het nu naar 26 gegaan maar nu ik de deuren dicht heb gedaan voelt het alweer warmer. Ik moet wel zeggen dat het ook nooit boven de 28 is geweest, dus ik mag niet klagen want het huis is prima geïsoleerd. Alleen jammer dat het niet wil afkoelen als ik dat wil.

Waarom douche ik met deze hitte? Het heeft geen nut :rage:

1 like

Ik haat onweer. Behalve overdag :joy: en ik kan nu niet slapen terwijl iedereen hier in huis ligt te ronken.

Ik zit klaar voor nog een uurtje vuurwerk! Helaas geen vrij morgen :frowning: volgens mij gaat het nog veel meer stormen vannacht.

Vannacht was helaas echt nog een plaknacht, maar ik heb wel goede hoop voor deze nacht. :crossed_fingers:t2: Nu staat alles open en is het fris binnen.

1 like

Same! Het is nu 24C binnen :smiley: woohooo scheelt alweer 5 graden

3 likes

Luchtvochtigheid: 95% :sweat_smile:

97% hier. En dat merk je wel :sweat_smile:

De temperatuur is beter, maar nu is het weer zo deprimerend grijs? En volgens het weerbericht gaat het ook veel bewolkt blijven :frowning_face:
Het is hier echt zelden die fijne middenweg van zonnig en warm dat het aangenaam maar niet bloedheet is hè, verdorie

Oh heeeeerlijk dit weertje zo! Heb nu al zin in herfst en winter. Heb het al even niet meer koud gehad :heart:
Alleen wel echt superraar, in een klap weet ik gewoon niet meer hoe het ook al weer was toen ik zwetend in bad lag te jammeren omdat het te heet en benauwd was afgelopen dagen?? Ik wil heel graag genieten van deze koelere dagen maar daarvoor wil ik weer even herinneren hoe kut die hitte was, maar kan het gevoel niet meer naar voren halen :hot_face:

2 likes