Misschien even dit topic teruglezen haha, misschien dat het collectieve geklaag van de afgelopen week wat herinneringen naar boven haalt.
Haha ja daar heb ik ook last van, ik zie het gelijk al als iets vanzelfsprekends dat ik het nu niet meer warm heb en vergeet totaal hoe kut ik die hitte vond van de afgelopen week.
Zet even de föhn op de heetste stand aan. Lekker in je gezicht laten blazen terwijl je de trap stofzuigt.
~Instant hittegolf flashback~
Ik heb bij mân vriend geslapen en had alleen zomerse kleding bij me en ik zit nu gewoon kou te lijden op kantoor.
Oh echt vervelend is dat. Ik had het afgelopen week ook zoân pijnscheut, ik denk van de ventilator die steeds op één punt blies 's nachts. Voelt echt niet fijn aan. Hopelijk is het snel weer voorbij bij je!
Hier nu regen. Kan echt niet wachten tot ik weer onder een deken kan slapen zonder het benauwd te krijgen.
Pff, wat is het zweetweer! Helemaal als je een mondkapje op moet
het gemiddelde regenwoud is nog minder vochtig dan dit
Wow die regen nu, komt een hele zee uit de lucht
Stoooooorm
Net tot op mân onderbroek natgeregend op de fiets. Had net boodschappen gedaan en probeerde nog wat te schuilen onder wat bomen, maar het hielp niet. Toen maar naar huis. Heb net alle boodschappen afgedroogd en de vloer + deur gedweild (want, alles lekker opgelaten )
Zoân harde knal hier net. Alsof het hier insloeg, mijn oren moeten er even van bijkomenđ
Is het eindelijk een beetje te doen buiten en kan ik mân ramen open zetten, vliegen er steeds allemaal wespen bij me naar binnen. Rot op
Het komt echt met bakken uit de hemel maar eigenlijk moet ik nu naar de sportschool fietsen want daar werken ze met tijdsblokken die je kan reserveren maar ik ga toch maar 'n kwartiertje later, dan maar wat korter sporten haha
Wéér zo vies warm de komende twee nachten (en dagen). Hoop echt dat het hierna definitief afgelopen is. Ik was net gewend aan de luxueuze sensatie van droog haar, en nu heb ik weer zoân zweethoofdđą
Ik vind het echt niet oké dat het vandaag nog 27 graden wordt. Ik kan nog steeds niet goed slapen en het blijft maar warm in huis. Hopelijk wordt het zaterdag beter (in huis dan, het weer wordt gewoon slecht maar vind ik ook wel fijn)
Het was hier heerlijk bewolkt en een comfortabele 24 graden. Nou breekt de hele pleuris hemel weer open en schiet de temperatuur omhoog
Vind het vandaag echt megabenauwd en klef.
Waarom moet het nu ineens zo warm zijn? Hele dag een beetje druilerig en 23 graden hier, en ineens is het nu 27 graden?
Vandaag 30 graden en morgen plots terug 28 hier?? Dit was niet de afspraak, ik wil mân wollen truien aan
Waarom is het weer zo vies plakkerig?! Ik ben net klaar met werken en ben maar weer gaan douchen omdat ik van alle kanten aan het zweten was. Ik ga zo naar het terras en kan waarschijnlijk daarna weer gaan douchen. lekker goed ook voor mijn huid En haar 3x op een dag, maar ik vind overal zweet echt te ranzig