Arme Erben
Haha ja dat is echt z’n grootste nachtmerrie denk ik
Als Eurovision niet op een normale manier kan doorgaan met veel publiek gun ik niemand een Elfstedentocht.
Eurovision on Ice.
Kijk maar uit, straks kaapt de NPO dit idee
Hoop echt dat de voorspelling klopt, volgend weekend lekker zonder jas naar buiten.
Bizar wel, die contrasten met afgelopen week
Het waait weer eens veel te hard, ik vind wind echt naar.
Ik haat regen.
Het is zo irritant omdat we een week lang lekker zijn gemaakt door dat zonnige warme weer terwijl het gewoon nog winter is, en nu krijgen we natuurlijk tot minimaal eind April dit soort walgelijke onzin weer.
Oh en daarna wordt het een waarschijnlijk een mix tussen dit en bloedverziekende hitte.
Die wiiiiiind
Regen? Prima gebruiken we een paraplu en een regenkap over de kinderwagen.
Koud? Prima, extra trui en dekentje.
Wind? Oké laat maar.
Ik woon in een appartement met enkel glas. Ik zie zowat mijn haren wapperen terwijl mijn raam dicht is
Had ik vorige week mijn hele tuin netjes, planten in potten, speelgoed opgeruimd, kijk ik nu naar buiten en is het een complete ravage.
Die schommel is ongeveer 65 keer over de pergola gedraaid, mijn palm is met wortel en al uit de verhoogde border gerukt, er zijn meerdere potten kapot gewaaid en mijn vers gelapte ramen worden gescrubt met het zand van de zandbak
Je gebruikersnaam past hier wel goed bij. Arme palm.
Al sinds 4 uur vannacht wakker door de wind-stoten en regen.
Net met wandelen hagel en onweer en windstoten (we wisten niks van die code geel dus waren eindje rijden voor de wandeling)…
Nu binnen en weer hagel en wind en storm. Ach ja, wat een dag.
Vaak niet, gezien ik toch wel moet gezien de hond en regen maakt me weinig uit (vind ik juist wel fijn).
Maar het rijden was wel avontuurlijk zo haha
Mijn werkfiets had ook geen zin in die wind. Heb hem overal maar tegen hekjes, bomen en paaltjes gezet. Oké, en ook omdat de standaard gewoon gaar was (en hij al omviel toen er nog geen post in zat). Met dit weer vervloek ik mijn werk (en het weer).
Dit weer is gezellig als ik binnen zit en fucking klote als ik naar buiten moet.