Klaag hier over het weer

Moet er wel een keer een zonnige dag zijn :joy: zit naar mijn idee al wekenlang in een grijze deprimerende natte ellende.
Ik ben een klant, ik wil ook zon.

10 likes

Zelfs met de verwarming op standje sauna heb ik het nog koud. En dan moet ik mn kinderen ook nog elke dag uitlaten nu :cold_face:

1 like

Het is flink koud buiten, maar in de Kruidvat hadden ze de verwarming op standje sambal gezet (quote van Jenny - HHB). Ging bijna van mijn graatje van het temperatuurverschil.

5 likes

Ik heb net rondjes in m’n woonkamer (appartement) gelopen omdat ik bijna niet bewogen heb vandaag maar het te koud vond om naar buiten te gaan :sweat_smile:

3 likes

Haha doe ik ook! Ik heb een keer 2000 stappen gezet in mijn 50 vierkantemeter appartement. Misschien moet ik vandaag 5000 stappen zetten?

Hond en ik waren ook echt niet blij net met uitlaten, hij kijkt mij dan echt aan van schiet je op? Succes met fietsen is echt een kutgevoel vooral als het wat kouder is.

2 likes

Ik houd echt van de winter, maar 10 graden en regen vind ik geen winter. Ben ook echt klaar met dat grauwe gedoe de hele tijd ja, en die wind is ook echt niet oké. Gewoon koud en zonnig, zodat we lekker naar buiten kunnen.

2 likes

Ik word echt depri van dit weer. Wellicht moet ik ook ongesteld worden en speelt dat mee (klein beetje :triumph:)

Ik wil een zonnetje. Zowel voor mezelf als voor mn foto’s. Met dit donkere weer valt echt niks te beginnen.

1 like

Ik kan niet wachten tot het voorjaar. De deur naar buiten hopelijk weer open, vogeltjes die fluiten en heel veel zonneschijn.

7 likes

Begin eindelijk wat te merken van de langer wordende dagen. Het is nu bijna 6 uur en nog niet helemaal donker.

3 likes

Help

2 likes

Laten we hopen dat net als altijd gewoon een beetje overdreven is. Al zou 10cm wel gewoon leuk zijn. Ik zit denk ik net in een lichtroze stukje😂

1 like

Jaa ze noemen het natuurlijk niet voor niks de maximale neerslag :sweat_smile:

Maar ik heb hier toch überhaupt geen zin in jongens waar blijft de lente

T zou toch grappig zijn als er echt heel veel valt. Heel t land plat denk.

1 like

Ik zie het wel gebeuren dat het ijs voor het eerst sinds 1997 weer dik genoeg is voor een Elfstedentocht en dat die dan niet kan plaatsvinden vanwege corona haha.

22 likes

:joy:

OMG ik hoop echt dat er een dikke laag gaat vallen, heb echt zin om urenlang met mn laarzen door de sneeuw te strompelen.

1 like

Ach ja dat zou in ieder zorgen voor een beetje reuring en wat anders dan corona

3 likes

Ja hoor ik zie het al helemaal voor me :laughing:
Ben juf dus start maandag weer maar moet met het ov.
‘ja jongens, juf kan niet komen ivm sneeuw, werk maar langer door thuis!’ :wave: