Ik word pas echt chaggo als het 's avonds rond dit tijdstip opeens lekker weer wordt. Dan heb ik er toch niks meer aan?!
Ik wil wat warmer weer!
Dit zonnetje stemt me wel al zoveel beter dan die sneeuw, ik werd echt gek. Nu ook veel meer zin om weer buiten te zijn, ik ben vorige week echt als kluizenaar binnen gebleven.
O yes precies als ik vrij ben ook
Nu weet ik ook echt zeker dat ik die maandag vrij ga nemen, heerlijk
Precies in mān ene vrije weekend per maand.
Dank u weergoden
Het is nu ook nog wel koud, maar die regen en hagel etc. is tenminste weg en het is gewoon zonnig, heerlijk dat licht in mān huis. Je merkt nu wel dat we naar beter weer gaan.
Ik kan hier nog uren over preken, wat ben ik toch een tatta.
What the hell, donderdag gevoelstemperatuur 1 graad?! Zo vreselijk klaar met die kutkou
Neeee, ik ook bah. Van de week werd 16-19 graden voorspeld voor mn vrije week maar nu weer zoān 13.
Tot so far dit goede weerbericht er staat nu 11 graden bij mij
Ja en 13 graden zonder wind en met een zonnetje is nog soort van acceptabel, maar nu ineens die gore noordenwind en dan voelt het weer als Siberiƫ. Haat.
Jaa ben zo klaar met die koude wind pfff wat is dit voor voorjaar man.
Gisteren en vrijdag inderdaad prima buiten kunnen zitten dus beter wordt het echt zoān lekkere 13 graden uiteindelijk.
Hier ik ging de weersvoorspelling ook opeens van zondag 18 graden naar 7 graden hopelijk gaat het nog weer omhoog.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is dit een grap
maandag 26 april tot en met maandag 03 mei Wisselend bewolkt en vrij lage neerslagkansen (dagelijks rond 40%). De kans op het aanhouden van het koele weer is 80%.
Godsamme, ik wil NU de manager spreken.
Ik vind vooral die cijfers erbij irritant
14 graden, bewolkt, kans op regen, laten we het een 8 geven!

En laatst kreeg het weer een 10 en toen was het gewoon bewolkt met wind, joeee
Ok bye ik ga emigreren. KutNederland
Oke vandaag en morgen super mooi weer maar daarna weer 9 graden!? Doe eeeeeven normaal. Kut corona in combi met deze flut lente. Kan het even niet meer aan hoor
ik vind het ook heeeeeeeeeeel irritant dat google elke keer komt met die āeen jaar geledenā fotos
ja thanks google ik weet dat ik een jaar geleden in de zon aan het kamperen was thanks