Het gras is altijd groener bij jezelf om 11 en 3 uur.
Het lijkt wel of de vooruitzichten steeds deprimerender worden. Zie voor de komende 14 dagen de temp niet uitkomen boven de 10 graden, ik kan wel janken.
Er kan nog veel veranderen
Dat is zoveel nachtjes slapen nog
Ennn het sneeuwt weer
Plaatselijke bui hoop ik dan maar
Ja, dit was ook gewoon niet de afspraak?? Ik heb foto’s van vorig jaar dat ik in de zon in de tuin wijn zit te drinken en ijsjes aan het eten ben. Zou bijna 2020 weer terugwillen.
Het hagelde vannacht, de grond is bevroren en sneeuwt (natte sneeuw tho) al sinds 8 uur
April is een eigenwijze maand.
Jezus als ik ergens chagrijnig van wordt is het wel van wakker worden en sneeuw zien.
Ik word pas echt chaggo als het 's avonds rond dit tijdstip opeens lekker weer wordt. Dan heb ik er toch niks meer aan?!
Ik wil wat warmer weer!
Dit zonnetje stemt me wel al zoveel beter dan die sneeuw, ik werd echt gek. Nu ook veel meer zin om weer buiten te zijn, ik ben vorige week echt als kluizenaar binnen gebleven.
O yes precies als ik vrij ben ook
Nu weet ik ook echt zeker dat ik die maandag vrij ga nemen, heerlijk
Precies in m’n ene vrije weekend per maand.
Dank u weergoden
Het is nu ook nog wel koud, maar die regen en hagel etc. is tenminste weg en het is gewoon zonnig, heerlijk dat licht in m’n huis. Je merkt nu wel dat we naar beter weer gaan.
Ik kan hier nog uren over preken, wat ben ik toch een tatta.
What the hell, donderdag gevoelstemperatuur 1 graad?! Zo vreselijk klaar met die kutkou
Neeee, ik ook bah. Van de week werd 16-19 graden voorspeld voor mn vrije week maar nu weer zo’n 13.