Klaag hier over het weer

Tot so far dit goede weerbericht :thumbsdown: er staat nu 11 graden bij mij

1 like

Ja en 13 graden zonder wind en met een zonnetje is nog soort van acceptabel, maar nu ineens die gore noordenwind en dan voelt het weer als Siberiƫ. Haat.

1 like

Jaa ben zo klaar met die koude wind pfff wat is dit voor voorjaar man.

Gisteren en vrijdag inderdaad prima buiten kunnen zitten dus beter wordt het echt zo’n lekkere 13 graden uiteindelijk.

1 like

Hier ik ging de weersvoorspelling ook opeens van zondag 18 graden naar 7 graden :sweat_smile: hopelijk gaat het nog weer omhoog.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is dit een grap :cry:

maandag 26 april tot en met maandag 03 mei Wisselend bewolkt en vrij lage neerslagkansen (dagelijks rond 40%). De kans op het aanhouden van het koele weer is 80%.

Godsamme, ik wil NU de manager spreken.

7 likes

Ik vind vooral die cijfers erbij irritant

14 graden, bewolkt, kans op regen, laten we het een 8 geven! :woozy_face:

En laatst kreeg het weer een 10 en toen was het gewoon bewolkt met wind, joeee

3 likes

Ok bye ik ga emigreren. KutNederland

3 likes

Oke vandaag en morgen super mooi weer maar daarna weer 9 graden!? Doe eeeeeven normaal. Kut corona in combi met deze flut lente. Kan het even niet meer aan hoor :rage:

2 likes

ik vind het ook heeeeeeeeeeel irritant dat google elke keer komt met die ā€˜een jaar geleden’ fotos

image

image

ja thanks google ik weet dat ik een jaar geleden in de zon aan het kamperen was thanks

9 likes

Het is superkoud, echt chagrijnig van

3 likes

Herfst is terug en de vooruitzichten zijn net zo somber :unamused::unamused::unamused::unamused:

1 like

Waarom gaat de zon telkens s’avonds als die net begint te zakken helemaal los, zwakt de wind af en wordt de lucht strakblauw. Dan heeft niemand er mee iets aan behalve achter t raam n beetje naar buiten zitten gluren met de verwarming op 18 en alsof je dan buiten aan t rondhuppelen bent.

6 likes

Koudste april sinds 1986 :roll_eyes: :roll_eyes:

Ja ok het regent niet maar ik wil lekker zonder jas in de tuin chillen

Ga je zien dat het het straks ineens 30+ graden wordt. :cold_sweat:

Waar kan ik tekenen? :writing_hand:

3 likes

Fuckers

1 like

Screenshot_20210425_095940

Ik kan de weersverwachtingen echt niet aan… Ik kan niet geloven dat ik mijn winterjas weer moet dragen voor de 7e maand op een rij :sob: zooooo klaar mee

2 likes

Shit heb al wat plantjes buiten staan hoop dat die het overleven :frowning:

2 likes

Nou, neeeeeeeee ik wil echt geen hittegolven godvrdommmmmmmmmmmmmm

DƔn kom ik pas echt dit topic volspammen

5 likes