Klaag hier over het weer

Ik heb ook steeds het gevoel dat de zomer al voorbij is en het nooit meer lekker weer wordt. Het is mei, mijn brein doet lekker dramatisch.

8 likes

Als het in augustus weer bloed en bloedheet is wensen we dat het zoals nu was haha.

19 likes

Dit ja. Ik geniet intens van deze langdurige kou

7 likes

Ja echt, maar ik verlang zo erg naar goed weer dat het van mij ook een paar dagen 30 graden mag zijn nu. Ik weet ook dat ik dan weer kind aan huis ben in dit topic.

Dus nu krijg ik wel gelijk in m’n hoofd “dus ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken. Het leek groener maar dat was het dus niet neeheee”

1 like

Maakt me niet uit uit wat voor weer t wordt ik klaag toch wel. Ik wil zon. :sun_with_face:

5 likes

Van mij mag het altijd zo blijven :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Godsamme, ineens gaat het zondag ook regenen. Het zou eerst zonnig zijn, dus ik dacht: laat ik een plekje reserveren op mijn favo terras. Maar nee hoor, ook dat is me niet gegund :sob:

1 like

Houd hoop! Zeker de regenvoorspellingen willen nog wel eens veranderen. Soms kunnen ze dat niet eens goed voorspellen voor de volgende dag.

Hopelijk geef ik je geen valse hoop. Ik haat ook die eeuwige regen, wil gewoon lekker buiten leven met 20gr + zon

1 like

Waarom is het altijd snachts dat het half gaat stormen. Hou eens op joh

4 likes

Wat een slecht weer komende 1.5 week. Ik wil geen regen en wind. Geef me lente :cry:

1 like

Ik had het ook ZO koud in bed. Heb een uur liggen bibberen en ben toen een trui en van die dikke soksloffen gaan aandoen. Uit protest heb ik vandaag een dikke panty, gebreide jurk en laarsjes aan.

Ohja ik ben het ook niet eens met de wind. Er waren wat planten omgewaaid en 1 potje is kapot.

1 like

Oeps een mooie plant in pot is door de wind op een andere plant gevallen. Kutwind haha, in m’n pyama naar buiten gegaan (hallo straat en buren!)

Same here, had het ZO koud. Lag in een lange pyjamabroek, hemdje, en toen een badjas. Toen had ik het nog steeds koud dus deed er een badjas overheen. Echt wtf en dat in mei. Op het dakterras is ook van alles omgeflikkerd .

dit heb ik laatst opgezocht

Kort gezegd is de vraag Waarom onweert het vaak ’s avonds en ’s nachts? te beantwoorden door onweer te zien als een patroon dat vaak op dezelfde manier voorkomt. In Frankrijk ontstaan zware buien, die vervolgens richting ons land trekken. De aparte gevallen zijn de losse buien die soms ontstaan en onweer vertonen; deze zien we vaak overdag terug. Maar het meeste zware onweer, dat zien we toch in de avond en nacht.

al gaat het wel over onweer, weet niet of het voor normale storm ook geldt

Onweer is paar keer en dan weer weg, daar kan ik nog wle mee leven snachts. de wind vannacht was gewoon echt niet aan het chillen, merk het wel vaker dat als het echt stormt het vooral snachts is. maar misschien zit het wel zo in mijn hoofd.

Ik heb altijd een beetje het gevoel alsof ik net uit een achtbaan kom als het stormt. Zo’n heel onrustig gevoel dat door mijn lijf zoeft.

3 likes

Ja mijn hartslag gaat ook altijd omhoog als de wind zo aggressief door alle kieren en gaten raast. Ik weet niet of ik dan schrik van dat harde geluid of dat ik me stiekem onveilig voel ofzo.
Er is nu ook de hele tijd super veel lawaai in mijn werkkamer en ik moet zo een best belangrijke meeting in met klanten waarbij ik de hele tijd aan het woord moet. :cry:

De deksel van m’n kussenbox stond omhoog door de wind :joy: Gelukkig geen regen. En m’n hoge planten krijgen echt klappen :weary:

Buienradar verandert ook elke minuut. Het gaat over 10 minuten niet regenen, oh nu opeens wel…ohnee toch niet meer.

1 like

Kan het NOU EENS ophouden :angry::angry::triumph:

4 likes