Dit is echt niet normaal
Haha potver inderdaad, he! Stond ook al binnensmonds te vloeken toen ik vanmorgen de verwarming weer aan moest draaien
Het is vandaag niet warm maar wel een soort benauwd/klam? Heel vaagā¦
Ja vind ik ook, krijg er koppijn van. Echt goor weer
De komende zestien dagen is er regen voorspeld in mān woonplaats (en vast ook door heel Nederland).
Wtf, meiā¦
Wat is dit nu weer voor overgang.
Gevoelstemperatuur 5 graden.
ā¦
Wat moet je nou met dit weer aan? Het is te warm voor truien, te koud voor T-shirts⦠gaaaahhh kies gewoon wat weermannetjes!
A.s. zondag 23 graden en de hele dag regen, wat is dit nu weer?
Durf er bijna geld op te zetten dat dit de komende dagen weer aangepast wordt en het gewoon allemaal 11 graden en regen wordt.
Ik heb ook steeds het gevoel dat de zomer al voorbij is en het nooit meer lekker weer wordt. Het is mei, mijn brein doet lekker dramatisch.
Als het in augustus weer bloed en bloedheet is wensen we dat het zoals nu was haha.
Dit ja. Ik geniet intens van deze langdurige kou
Ja echt, maar ik verlang zo erg naar goed weer dat het van mij ook een paar dagen 30 graden mag zijn nu. Ik weet ook dat ik dan weer kind aan huis ben in dit topic.
Dus nu krijg ik wel gelijk in mān hoofd ādus ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken. Het leek groener maar dat was het dus niet neeheeeā
Maakt me niet uit uit wat voor weer t wordt ik klaag toch wel. Ik wil zon.
Van mij mag het altijd zo blijven
Godsamme, ineens gaat het zondag ook regenen. Het zou eerst zonnig zijn, dus ik dacht: laat ik een plekje reserveren op mijn favo terras. Maar nee hoor, ook dat is me niet gegund
Houd hoop! Zeker de regenvoorspellingen willen nog wel eens veranderen. Soms kunnen ze dat niet eens goed voorspellen voor de volgende dag.
Hopelijk geef ik je geen valse hoop. Ik haat ook die eeuwige regen, wil gewoon lekker buiten leven met 20gr + zon
Waarom is het altijd snachts dat het half gaat stormen. Hou eens op joh
Wat een slecht weer komende 1.5 week. Ik wil geen regen en wind. Geef me lente