Klaag hier over het weer

Een constante 22-23 graden met af en toe een flinke zomerregenbui zou top zijn, dank alvast :heart:

8 likes

De vooruitzichten zijn nu al ruim een week deprimerend, maar ik vind het eigenlijk elke dag weer ontzettend meevallen? Het is niet echt lekker warm, maar in de zon is t heel goed te doen, en die schijnt al dagenlang volop. En de vooruitzichten vallen nu ook opeens best wel weer mee.
Weet niet welke klunzen er tegenwoordig zitten bij t KNMI maar ze bakken er niet veel van.

7 likes

afbeelding
Wat ís ditttttttt jezusssss

5 likes

Niet te doen, hè. Zo wisselend.

1 like

Vorig jaar rond deze tijd had ik al zoveel rozenknopjes en twee weken later veel bloeiende rozen. En nu alleen een paar taken met bladeren. :cry:

3 likes

Dacht na mn fietstochtje nog lekker buiten te gaan zitten maar nee. Grijs en we gaan weer naar de 12 graden en regen.

KNMI is weer veel voorspoediger, en ik vind (tot nu toe) dat ze redelijk accuraat zijn vergeleken met random weer apps.
Ik denk echt dat ik het enorm lokaal is allemaal, zo’n klein land, zoveel verschil. Ik woon in t noordoosten en daar valt t allemaal echt continu mee.

Schermafbeelding 2021-04-28 om 17.55.19

Pfffff, letterlijk geen enkel droog moment in zicht en gevoelstemperatuur TWEE graden?!

6 likes

Ik wil echt heel graag gaan wandelen, maar het gaat hier echt steeds harder regenen. Ik heb echt geen zin om binnen 2 minuten al doorweekt te zijn en dan nog een uur te wandelen. Hopelijk is het vanmiddag voordat ik naar mijn werk moet nog even een uur droog ofzo.

1 like

Het is bijna mei en moet nog stoken als een gek om het een beetje dragelijk te krijgen in huis.
Wat een pokkezooi

5 likes

Dit is echt niet normaal

Haha potver inderdaad, he! Stond ook al binnensmonds te vloeken toen ik vanmorgen de verwarming weer aan moest draaien :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Het is vandaag niet warm maar wel een soort benauwd/klam? Heel vaag…

1 like

Ja vind ik ook, krijg er koppijn van. Echt goor weer

De komende zestien dagen is er regen voorspeld in m’n woonplaats (en vast ook door heel Nederland).

Wtf, mei…

2 likes

Wat is dit nu weer voor overgang.

Schermafbeelding 2021-05-02 om 11.19.35

3 likes

Gevoelstemperatuur 5 graden.

1 like

Wat moet je nou met dit weer aan? Het is te warm voor truien, te koud voor T-shirts… gaaaahhh kies gewoon wat weermannetjes!

1 like

A.s. zondag 23 graden en de hele dag regen, wat is dit nu weer?
Durf er bijna geld op te zetten dat dit de komende dagen weer aangepast wordt en het gewoon allemaal 11 graden en regen wordt.

3 likes

Ik haat het hier :sob:

5 likes