Klaag hier over het weer

Ik had het ook ZO koud in bed. Heb een uur liggen bibberen en ben toen een trui en van die dikke soksloffen gaan aandoen. Uit protest heb ik vandaag een dikke panty, gebreide jurk en laarsjes aan.

Ohja ik ben het ook niet eens met de wind. Er waren wat planten omgewaaid en 1 potje is kapot.

1 like

Oeps een mooie plant in pot is door de wind op een andere plant gevallen. Kutwind haha, in m’n pyama naar buiten gegaan (hallo straat en buren!)

Same here, had het ZO koud. Lag in een lange pyjamabroek, hemdje, en toen een badjas. Toen had ik het nog steeds koud dus deed er een badjas overheen. Echt wtf en dat in mei. Op het dakterras is ook van alles omgeflikkerd .

dit heb ik laatst opgezocht

Kort gezegd is de vraag Waarom onweert het vaak ’s avonds en ’s nachts? te beantwoorden door onweer te zien als een patroon dat vaak op dezelfde manier voorkomt. In Frankrijk ontstaan zware buien, die vervolgens richting ons land trekken. De aparte gevallen zijn de losse buien die soms ontstaan en onweer vertonen; deze zien we vaak overdag terug. Maar het meeste zware onweer, dat zien we toch in de avond en nacht.

al gaat het wel over onweer, weet niet of het voor normale storm ook geldt

Onweer is paar keer en dan weer weg, daar kan ik nog wle mee leven snachts. de wind vannacht was gewoon echt niet aan het chillen, merk het wel vaker dat als het echt stormt het vooral snachts is. maar misschien zit het wel zo in mijn hoofd.

Ik heb altijd een beetje het gevoel alsof ik net uit een achtbaan kom als het stormt. Zo’n heel onrustig gevoel dat door mijn lijf zoeft.

3 likes

Ja mijn hartslag gaat ook altijd omhoog als de wind zo aggressief door alle kieren en gaten raast. Ik weet niet of ik dan schrik van dat harde geluid of dat ik me stiekem onveilig voel ofzo.
Er is nu ook de hele tijd super veel lawaai in mijn werkkamer en ik moet zo een best belangrijke meeting in met klanten waarbij ik de hele tijd aan het woord moet. :cry:

De deksel van m’n kussenbox stond omhoog door de wind :joy: Gelukkig geen regen. En m’n hoge planten krijgen echt klappen :weary:

Buienradar verandert ook elke minuut. Het gaat over 10 minuten niet regenen, oh nu opeens wel…ohnee toch niet meer.

1 like

Kan het NOU EENS ophouden :angry::angry::triumph:

4 likes

Mocht je van plan zijn vandaag je oud papier naar de container te brengen; doe maar niet.
Kon de hele straat door rennen in de stromende regen achter m’n karton aan.

Whyyyyy :sob::sob:

9 likes

Heb deze cd, We Must Believe in Spring, maar aangezet

4 likes

Pfff ja de dagen lijken echt eindeloos als het alleen maar loopt te plenzen :sob: Baal nu wel dat ik vorige week niet op het terras ben gaan zitten maar het was achterlijk druk dus daar had ik ook geen zin in. Geef zon, tis mei verdorie!!

2 likes

Ik weet nog zo goed dat vorig jaar de pandemie begon en m’n collega’s toen allemaal zeiden van “ja we hebben in ieder geval mooi weer, dat scheelt”
En daarom voelt dat weer nu extra shit. Ik heb zin in herfst als het oktober is, niet mei :cry:

7 likes

Ik wil ook echt even klagen. Vannacht viel m’n balkonstoel om en de kaartjes van m’n plantjes zijn uit de bak gewaaid, nu weet ik niet meer welke plantjes ik had. (Als ze dit terrorweer überhaupt overleven.) Ik heb zin om vanavond comfort food te maken zoals lasagne maar moet nog weekboodschappen doen en dat zie ik niet meer zitten nu. First world problems :roll_eyes::laughing:

1 like

Mijn hele tuin ligt vol met afval van anderen wat hierheen is gewaaid :mad: beter waait het ook weer weg.

Heb jij mijn plantenkaartjes misschien gevonden?

11 likes

Pff, ik word echt een beetje agressief van die storm :mad: Eén voordeel: hier (in Zeeland) is het gelukkig al wel het grootste deel van de dag droog. Maar ik háát harde wind, heb misschien nog wel liever regen.

Mennnn geen enkel zonnetje zondag?? Wat kut zeg. Hier hebben we toch niks aan

Zondag wordt echt zo’n klamme bedoening denk ik

2 likes