Heh kak moet ik mn benen scheren
Jeeeezus even lekker zeiken weer hoor. Alle nieuwssites en social media kondigen mooi weer aan en zomerse temperaturen na een laaaange koude donkere lockdown. Klinkt allemaal leuk maar ik zie het precies nergens terug in alle weersvoorspellingen wat een kut lente
https://www.ad.nl/binnenland/het-wordt-warm-zomerse-temperatuur-van-25-graden-in-aantocht~a718baeb/
Dit is een nieuwsbericht van 3 dagen geleden. Ik houd nog hoop hoor, ze hebben voor de afgelopen week ook alleen maar regen en ellende voorspeld en vind het op gisteren na echt heel erg meevallen.
Ik spreek jullie wel weer als we voor de ventilator liggen te creperen in een oneindige hittegolf
Ik wil gewoon lekker buiten zitten, in het zonnetje, met een boekje & spa rood met citroen. Ben zo klaar met binnen zitten.
Ja dit! Gewoon dit! Waarom krijgen we dat niet
Wow het is opeens gestopt met waaien, wat een rust.
More like Schijttember
is dit in nederland??
Ja Zuid-Holland. Maar de zon schijnt nu dus vgm klopt het niet
Dit is niet een klaag bericht: Het is zo extreem windstil al de hele avond hier dat het bijna eng is. Ik hou echt van dit soort weer, rust. Maar het is ook creepy.
Zondag nu al 26 graden. Maar wel regen. FML.
Benauwdheid en zweet overal in 3…2…1…
Morgen voor het eerst naar een terras, maar het gaat waarschijnlijk heel de dag regenen
Nou gatver zeg wat is dit nou dit weekend. Vandaag 14 graden, morgen 25!!! En dan bewolkt, grijs, regen, onweer.
Ik doe hoe dan ook mijn nieuwe outfit aan morgen hoor, pech dan.
5 uur gewacht tot het droog zou worden (spoiler! werd het niet!) en dus al helemaal nat voordat ik überhaupt bij de supermarkt was. Handen ook rood van de kou, had gewoon handschoenen aan moeten doen
En morgen hier maar 22 graden (zakt steeds meer) en vanaf de ochtend al regen, dus in de tuin zitten is er vast weer niet bij
Ik snap deze logica echt niet? 25 graden en in de avond 50% kans op regen = een 7.
14 graden, hele dag met bakken uit de lucht = ook een 7.
Maar goed, fingers crossed dat 't morgen meevalt met de regen
Morgen gaat echt nasty worden. Tering warm met bewolking en regen.
Echt een prima weerbeeld, als je in de Amazone woont
Goed voor de plantjes wel