Klaag hier over het weer

Whahahaha…wat een ellende. Komende 2 weken ook alleen maar meer van hetzelfde.

Het meest irritante vind ik nog dat je echt totaal niet weet wat je nou moet aantrekken. Het is het ene uur warm benauwd en plakkerig en daarna koelt het opeens 5 graden af tijdens een bui waarop het later weer beklemmend warm wordt.
Ik vind al die mensen die nu nog in een soort winterpak rondlopen aanstellers, maar aan de andere kant ben ik weer te optimistisch want ik doe het gewoon koppig met korte mouwen want HET IS HALF MEI.

3 likes

Bah, geef eens wat zon :cry:

3 likes

Hier in Zuid Holland lijkt het alleen morgen droog te blijven met een licht zonnetje. Misschien kun je hier heen haha

1 like

:crying_cat_face:

Over een maand hebben we de langste dag van het jaar alweer.

1 like

Het was vandaag negentien graden, waarom is het zo teringwarm op m’n zolderkamer :cry:

1 like

Voor deze hele week stond ook regen, maar het viel dus heel erg mee dus morgen misschien ook?! :crossed_fingers:

Ik zie steeds deze plaatjes overal langs komen maar het heeft hier echt 4 druppels geregend deze week :thinking:

1 like

Ik heb ook nergens in de voorspellingen gezien dat het afgelopen woensdag en gister best lekker weer zou worden! Was echt blij verrast steeds dus wie weet…

1 like

Ja uiteindelijk valt het wel mee! Afgelopen week zon met een uurtje regen. :grin:

ja maar WAAR BLIJFT DIE REGEN?
Vandaag; paar keer regen voorspeld. ik hang de was niet buiten
het weer; haha fu soonsoon. het blijft mooi nananananaaa

1 like

haha. ik was op weg naar zeeland en de voorspelling was onweer en hagel. alleen maar zon gezien? snap er echt niets van.

2 likes

De voorspellingen zijn echt ruk de laatste tijd. Vooral qua regen.

Iemand op het forum zei dat dat kwam omdat er minder vluchten gingen die normaal meer metingen zouden doen toch?

Positief: er komt de laatste tijd altijd minder regen dan voorspeld :partying_face:

5 likes

Haha. Op instagram zag ik een video van een Britse jongen met als grap dat de overheid die weerapps saboteert zodat we met z’n allen eerder thuisblijven en geen plannen maken omdat er regen wordt voorspeld, terwijl dat dus niet de werkelijkheid is :joy:

8 likes

A new conspiracy theory to believe in :face_with_monocle:

Nou, je gaat het bijna denken ja.
Vandaag werd ook weer zowat de Apocalyps onder de weermodellen voorspelt en hier schijnt al de hele dag de zon.
Hou op met me hoor.

Ik ben dus bang dat zodra ik ga denken ‘oke het valt waarschijnlijk mee want er klopt de hele tijd niks van’ dat het dan niet meer meevalt 🥲

@Enthusiasm dit hoor ik ook elke Koningsdag als het weer toch meevalt haha

1 like

ja dat klopt! Veel vliegtuigen geven metingen door aan weerstations.

1 like

Regen en lage temperaturen maken eind aan droogte - https://nos.nl/l/2380840

Nou nog een klein lichtpuntje in deze ellendige weersomstandigheden

6 likes

Haha ik las je zin snel en dacht yes een eind, we krijgen zomerweer
maar helaas

Al is dit ook wel goed nieuws natuurlijk

Hier in Zeeland is het vandaag echt mooi weer maar er was hagel en onweer voorspeld. Dus.