Klaag hier over het weer

Ik word echt gek van het weer, weer regen, het is koud, maar toch de hele tijd een soort rare klammigheid

5 likes

Jaaa het is zooo vies vochtig, bah, 93% hier nu🥵

2 likes

Het koud hebben en zweten tegelijk in combinatie met al opvliegers van de stress. Wat een goor weer de laatste dagen.

Oh en als de zon even komt is het net alsof je in de Jungle bent.

Ik heb de verwarming aan

1 like

Ja vloeken in de kerk dit natuurlijk (niet voor niks het klaagtopic) maar ik snap ook niet wat er zo erg aan is?

Ik kan me niet anders heugen dat we gewoon “weer” hadden en dat zonnige en/of warmere dagen echt als een cadeautje (haha cringe) voelden, nja als een welkome verrassing. Maar niet als de standaard.

2 likes

Oh nou ik ben een van die aanstellers die nog in haar winterjas loopt en ik ben het helemaal zat. De hele tijd maar grauw, regen en benauwd. Ik wil gewoon een ijsje moeten gaan eten van de hitte en met de zonnebril op mijn hoofd op een terras genieten van een koud biertje. Niet nog de warme chocolademelk hoeven te bestellen :joy:

3 likes

Ik vind het weer echt heerlijk, iig zoals het vandaag en zondag hier was (heel even regen, en de rest van de dag soms wat wolkjes maar ook zonnig met max 16 graden), maar wel echt irritant dat alle weerberichten alleen maar de hele dag regen voorspellen en dat dat gewoon niet klopt. Superchill dat het niet de hele dag regent, maar ik kleed me iedere keer op regen en dan is het er niet, je weet niet meer wat je kunt verwachten en dat is stom.

2 likes

Brr wat is het koud. Als ik toch iets positiefs mag zeggen: de tuin is nog nooit zo groen geweest en de droogte hier is voorbij (afgelopen jaren was dat echt een probleem in o.a. deze regio in het bijzonder).

Maar het is wel koud haha.

5 likes

Wow het regent hier echt ziek hard nu. Het is ook helemaal donker, was echt lekker geweest als ik vrij had gehad. Perfect weer om in bed te chillen

1 like

Ik had vorige week en deze week vrij. Heb echt een fijne herfstvakantie gehad zo 🥲

:mad:

1 like

Godver :cry: :cry: :cry: Vorig jaar had ik al bruine benen, nu hebben ze nog nauwelijks zonlicht gezien

2 likes

Ik blijf ook maar met m’n wasgoed slepen deze dagen.
Zon, naar buiten, donkere wolk, weer naar binnen, wolk waait over, weer naar buiten, hagelstorm en moesson regen, wasgoed verpest.

tenor

24 likes

Mijn vriend en ik paar dagen geleden: eind mei, dan moet eindelijk echt de verwarming uit hoor! Vast goed te doen.

Twee dagen later en overdag 17.5 graden in huis: beiden met bevroren handen thuisgewerkt, verwarming is weer aangegaan.

3 likes

Kutregen.

2 likes

The fuck is dit weer?!?!
Vanochtend in de felle zon gefietst en nu was het koud en had ik wind tegen :rage:

3 likes

Ik kreeg gister m’n energie verbruik overzicht van april en moest bijna huilen. Ik heb 4 (!) keer meer gas verbruikt als in april 2020.
De combi van thuiswerken en een ijslente is echt schijt duur.

4 likes

Echt fijn dat het de komende dagen weer gaat stormen en plenzen.

1 like

Ik ben die kou en die regen zo zat he. Tis eind mei man geef me 1 goeie week ofzo.

11 likes

Kreeg ook weer zo’n leuke herinnering van vorig jaar toen ik blijkbaar in een zomerjurkje in de tuin zat te bbq-en :+1:

1 like