Klaag hier over het weer

Nou gatver zeg wat is dit nou dit weekend. Vandaag 14 graden, morgen 25!!! En dan bewolkt, grijs, regen, onweer.

Ik doe hoe dan ook mijn nieuwe outfit aan morgen hoor, pech dan.

2 likes

5 uur gewacht tot het droog zou worden (spoiler! werd het niet!) en dus al helemaal nat voordat ik überhaupt bij de supermarkt was. Handen ook rood van de kou, had gewoon handschoenen aan moeten doen :sweat_smile:

En morgen hier maar 22 graden (zakt steeds meer) en vanaf de ochtend al regen, dus in de tuin zitten is er vast weer niet bij :woozy_face:

Ik snap deze logica echt niet? 25 graden en in de avond 50% kans op regen = een 7.
14 graden, hele dag met bakken uit de lucht = ook een 7.

Maar goed, fingers crossed dat 't morgen meevalt met de regen

2 likes

Ik heb dit weekend 0 plannen en dat zou niet erg zijn als het lekker weer zou zijn en ik gewoon in het zonnetje boekjes kon lezen. Maar nu verveel ik me dood.

Morgen gaat echt nasty worden. Tering warm met bewolking en regen.
Echt een prima weerbeeld, als je in de Amazone woont
:nauseated_face:

2 likes

Goed voor de plantjes wel

2 likes

Voel nu al de vieze plakkerigheid in de lucht hangen. Wat ik wel chill vind is dat ik eindelijk een keer mijn wintergarderobe eens aan de kant kan schuiven, voor de 3e keer sinds Maart dat dan weer wel.
Ik heb er zin in, kan me niet schelen als t morgen vies warm met regen is, ik ga naar buiten.

2 likes

Echt zin in morgen
d2f52a1268ae8548a89c2249fb948ac1

4 likes

Ik: oeeeh eindelijk wat normalere temperaturen!!!
Nederlands weer: 16 graden??? Veel te warm, tijd voor onweer.

:expressionless:

Hier onweert en regent het :laughing:

Werd wakker van de rollende donder en nu keiharde regen… 10 uur

Nou we moeten per se op het strand gaan lunchen voor schoonmoederdag. Korte broek met regenjas dan maar ofzo? :roll_eyes:

3 likes

Ondertussen lig ik in mn ondergoed in de tuin, maar ik vrees voor vanmiddag als ik dit zo lees

1 like

Wat een vies goor weer zeg bah

1 like

Gatverdamme wat is het benauwd. Zit met een mondkapje op in de bus, gelukkig kan niemand m’n zweetsnor zien want die is behoorlijk aanwezig :sob:

1 like

Elke keer als ik naar buiten wil als pauze gaat het stortregenen en onweren. Nieuwe poging: 14.00 uur.

Het voelt buiten echt als vakantie op een tropische plek in het regenseizoen

7 likes

Ah ik wilde lekker de hele dag buiten lezen en het is nu droog maar ik zie in de verte allemaal buien en ik hoor gerommel. En binnen lezen is niet hetzelfde!! Maar dan ga ik wel in de deuropening zitten ofzo

Wow dikke onweer!! Vind ik altijd zo knus :heart: (Sorry kan ik niet over klagen)

4 likes

Hier ook een beetje. Vind t wel gezellig. Maar denk omdat t maar een beetje is. En niet dichtbij.

T ruikt nu ook naar zomers regen. Weet iemand waarom regen in de winter niet ruikt maar als t warmer is wel?

Shit 1 minuut later en t gaat los. En mn raam moet dicht anders word ik nat maar t is nog warm😭