Haha ja oooops, we hebben zonneschijn per ongeluk verward met sneeuw storm en onweer.
Ik tel echt de uren af totdat het morgen is
Het kan van mij niet snel genoeg gaan. Ik kijk hier meer naar uit dan de versoepeling van terrassen/restaurants oid
Wel het klaagtopic maar het voordeel is dat nu zoveel grasvelden in parken, of weilanden etc. ZO mooi groen zijn. Echt wauw! I.p.v. tegen zoān dorre boel aan te kijken.
Ik lig onder een dekentje, met badjas en pantoffels aan, met de verwarming op 20 graden en de haard aan op de bank.
Eind mei 2021:
Dit ziet er echt zo uitnodigend uit! Enjoy. Ik word echt down van dit grijze gedoe buiten en om dan in mān thuiskantoortje te zitten. Maar nog even volhouden. Vanaf (over?)morgen beterschap! 
Ik ga me zo toch maar aankleden en met de hond naar buiten, al heb ik het idee dat die het ook wel prima vindt binnen, haha. 
Zelfs de hond had het koud!
Volgens de radar is het al uren droog, maar het regent juist al uren. En wie heeft precies vanochtend haar haar eens gesteild en moet zo naar buiten? 
Mijn honig is zelfs gaan stollenā¦
Ja! Dit wilde ik ook komen posten. Zat afgelopen weekend in een huisje in de Achterhoek en alle fotoās lijken wel bewerkt. Zo felgroen zijn de weilanden en bomen. Heel mooi!
draagt je hond een slabbetje? 
Whatās new
Nee, veel ergerā¦
Een Ajax-bandana 
Kan ook echt niet wachten tot morgen! Eindelijk zon. Heb de afgelopen dagen ook al om 5 uur de lampen aan omdat het te donker is in de keuken.
Ik geloof er nog niks van dat het zulk mooi weer wordt maar wel echt zoān zin in!!
Hier is het al sinds vanmiddag omgeslagen! Blauwe lucht en zon, echt een verademing!
Ik zet mān geld in op zaterdag. Morgen valt sowieso tegen
Omgggg de zon is er 
Geen zon te zien hier. Wel warm en bewolkt, dus erg benauwd. Fantastisch 
zo! eindelijk eens even lekker klagen over het weer. wat een pleuris hitte.