Het wordt hier helemaal niks meer, al die buien gaan precies langs t noordoosten maar niet erover, de benauwdheid neemt alleen maar toe. In ieder geval is t bewolkt en donker dus ik ga nu gewoon een uurtje lopen en hopen dat er toch een plensbui over me heen komt.
Jezus haha ik wilde net zeggen: haal dat kind weg joh bij het raam maar precies toen deed ze dat
@Ovenschaal is het niet super intens voor Denemarken als land dat het daar 33 graden is nu?
Ik bedoel, voor nl is dat al heftig laat staan voor Scandinavië
Oeeee het onweert hier. Love it supper lekker! En ook nog dikke regen hier! Heeeerlijk.
Toch een buitje hier
Hier nog steeds geen regen en onweer. Ben helemaal klaar met die schijt warmte.
Net het matras naar beneden gesleept en hopelijk lukt slapen dan wel vanacht. Is in de woonkamer toch ietsjes minder heet dan de slaapkamer
Die regen heeft het alleen maar erger gemaakt, zulk raar weer. Ik ging net wandelen en het voelt alsof er een warme föhn blaast. Echt zoân vlindertuin klimaat
Dit vind ik echt een treffende omschrijving! Net als het reptielenverblijf in de dierentuin
Ik ben gewoon niet overdreven al een uur ramen en deuren dicht aan het doen, weer zitten, dan is het weer droog dus alles weer open. Dan zit ik weer, begint het weer dus weer alles dicht. Ik houd het nu maar even dicht maar zo warm
Ik voel me steeds zo genaaid.
Weerbericnt: âwoensdag en donderdag warm, daarna koelt het afâ
Dag later: âOh nee toch niet. Nog steeds heel warm, maar vrijdagmiddag koelt het afâ
Iets later: âOh nee toch niet. Zaterdag koelt het afâ
Ik geloof er niets meer van, we zitten voor eeuwig in deze hitte
ik moet er wel om lachen dat we collectief in dit topic doen alsof de wereld vergaat. heerlijk haha
Alles na een fikse bui goed doorgetocht en het is wel een hele graad koeler geworden hopelijk koelt het vannacht nog wat meer af
T regent hier nog steeds, wel zachtjes maar heb alles tegen elkaar open gezet⊠het is eindelijk 26 graden nu ipv 29 jeejđ„Č
Wanneer gaat het nou eens afkoelen zeg?! Heb alle ramen open maar het lijkt alleen maar heter te worden binnen.
Ik kan echt niet tegen die klote hitte, word er zo agressief van
Ik haat alles even vandaag. Bloedhoeren hitte. Eerste keer dat ik denk: waarom heb ik een fucking kat genomen want nu kan ik niet meer zonder na te denken alles tegen elkaar open zetten?!?!
Ja dan regent het volle bak naar binnen en krijg ik plassen water op mân houten vloer (weet ik helaas uit ervaring toen ik vannacht om half 5 uit bed rende omdat het ineens regende en de ramen nog open stonden ).
Maar inmiddels is het al een tijd droog en ook koeler, 23 graden, helaas waait het niet echt door, nog steeds 26 hier in de woonkamer. En boven nog warmer, ik slaap misschien wel op de bank vannacht.
Ik ging een heel eind wandelen en zag gedurende het uur de bui steeds dichterbij komen, toen ik weer thuis was zag het vooral echt apocalyptisch uit in de verte ik dacht OMG dit is eng, nu gaat het gebeurenâŠen toen het uiteindelijk echt âbovenâ me hing was het gewoon een zielige herfstbui. Echt weer een enorme teleurstelling, als een man met veel praatjes die hij niet waar kan maken, zeg maar.
Edit: Ok eerlijk is eerlijk, het is geen intense bui maar het is wel een lange bui, t regent nu toch al ruim een half uur lekker door en met alle ramen open begin ik nu wat afkoeling te voelen. Perfect getimed zo voor de nacht valt.
Heb nu een uur alles tegen elkaar open en het is van 25 graden naarrrrâŠ.
24,5đ
Het heeft hier nog geen druppel geregend . Gelukkig ook geen storm, maar had echt uitgekeken naar morgen meer vrijuit te kunnen ademen
Ligt t aan mij of is de âfrisseâ lucht niet echt fris en gewoon benauwd en moeilijk inadembaar?