Klaag hier over het weer

Het gaat hier zo ook regenen gelukkig!

1 like

Een vette kút lente, in juni mooi en nu weer weken regen voorspelt. Zo kut. Geef me gewoon 20 graden en wat zon :tired_face:

4 likes

Grr, zit ik nagels te lakken buiten. Begint het te regenen

Het is echt extreem benauwd hier op dit moment, onweer kom snel please

1 like

Inderdaad echt zo irritant weer nu. Zomerjas? Te benauwd. Geen jas? Soms net iets te koel. (En zon? Wat is dat?)

1 like

Ik wil ook even klagen dat ik dit weer niks vind. Maar ik hoef ook geen 30 graden de hele zomer. Maar heb ook echt niet t idee dat t al juli is.

Ik wil gewoon 22 met een zonnetje, zoiets.

5 likes

Ja hier zijn de voorspellingen ook zoiets, was ook voor vandaag. Maar heb toch heerlijk in de zon gewandeld en gefietst! Dus misschien valt het mee :crossed_fingers:t2:

2 likes

Het waait echt hard?
Hele tijd klappert de deur/raam weer dicht terwijl ik het wil doorluchten, haha.
En ik waaide bijna weg zowat, wat een windhoos.

Smerig warm is t :nauseated_face:

3 likes

Luchtvochtigheid is hier 80%, ook geen zuchtje wind vandaag maar wel constant grijs. Niks aan.

En ook weer zo ranzig warm ‘s nachts. Doe gewoon even tien tot vijftien graden eraf ten opzichte van overdag🥵

1 like

Lekker genieten hè. Grijs en vies.

1 like

Ja ik had dit topic opgezocht omdat ik precies hierover wou klagen, zo klaar met dat klamme gedoe :sob: slaap ook al dagen niet lekker, vandaag echt hoofdpijn en gevoel alsof ik in mijn gezicht ben geslagen erdoor

Mmmm ik heb een nieuwe verslaving voor op brood: heksenkaas met augurken erover heen. Zo lekker zurig met een goede bite.

4 likes

Verkeerde topic? :rofl:

3 likes

Het lijkt buiten wel een kas, zo benauwd :hot_face:

Another day…
Humidity: 94%

3 likes

Het is buiten gewoon fris? Binnen heel vochtig ofzo? Heb nu alles open maar of dat gaat helpen? Geef ons eens normaal weer. Zou bijna de hitte van vorig jaar terug willen.

1 like

Weet niet waar je woont maar hier is t alles behalve fris al, voor mijn gevoel, een maand lang. wordt hier ook weer 25 graden vandaag en in combinatie met die idiote klamme benauwdheid en grijze lucht is het gewoon ellende. Bij alles wat ik doe zweet ik.

1 like

Midden van Noord Holland ongeveer. Volgens wwwhetweerinmijnstadnl is het momenteel 16.9graden