Klaag hier over het weer

Zou nu best in Limburg willen wonen

4 likes

Dan weet je dat het menens is

Wtf hoezo is mijn slaapkamer nu koud? Ik lig onder een plaid :sob:

3 likes

ik heb kaarsjes aan en thee en een sweater, love deze herfstige dag als cadeautje tussendoor

7 likes

Ik had nu best in Limburg op de camping willen staan in plaats van Drenthe haha

2 likes

Oh ik ben eigenlijk wel blij dat ik een keer m’n dag kan beginnen met de gordijnen open doen

7 likes

Tussendoor? Het blijft de hele week dit weer :grimacing:

1 like

ja love it, bedoel tussendoor zo middenin de zomer
ik ben echt die basic herfst bitch haha, zou ook het liefst in schotland wonen waar het 99 van de 100 dagen zulk weer is

8 likes

Neee ik wil de zon terug
Maar wel de nacht koel
Alvast bedankt

4 likes

IK OOK :heart_eyes:

1 like

Ik vind dit weer van vandaag voor een dagje wel chill. M’n huis koelt eindelijk echt lekker af en ik werk vanuit huis dus hoef toch niet door de regen. Maar morgen graag weer 21 graden met zon.

3 likes

De zon mag van mij wel weer gaan schijnen, nachts regen en overdag lekker zonnig. Heb het gewoon koud met een shirtje aan.

Zit je niet binnen opgesloten van de hitte is het wel door de eindeloze regen. Kan het niet een keer NORMAAL weer zijn :expressionless:

2 likes

Hier nog iemand.

Heb nog steeds alle ramen open en love it. Is wel wat fris nu, maar dat liever dan hitte.

Het weer is als mijn stemming vandaag: depressief.

2 likes

Voor ons klagers: Geniet van deze week want het lijkt precies goed te worden, niet te koud, niet te warm, af en toe regen
Maar ik zie al dat het aan t einde van de week weer warmer gaat worden. Dus geniet van deze week want er gaan denk ik echt nog 100 hittegolven aankomen.

6 likes

Nou ik geniet helemaal nergens van. Het is al een paar dagen bewolkt met regen en dat blijft zo te zien nog een week zo

Ik wil gewoon zon

2 likes

Ik heb het zooo koud, zit hier met dikke sokken, een vest en een dekentjr

Ik ook. Want net deze week zijn we een week op vakantie in NL en ik heb het ijskoud en het regent veel (en alles is nat).

Kan het niet een keer een dag blauw en droog worden? :sob: Dit is echt slecht voor mijn humeur.

De hele week op de camping gestaan met net iets te koude temperaturen. We zijn aan het inpakken in een warm zonnetje en moeten zo vertrekken. Baal ik toch een beetje van.