Klaag hier over het weer

Wow gaat ff tekeer hier met regen en onweer (Zuid-Holland).

1 like

Hier alleen nog maar gedonder maar nog geen druppel te zien zou wel fijn zijn, was beer benauwend overdag.

Wow waar wonen jullie ?? Het is hier in het midden van het land 25 graden

Hier rondom A’dam ook vrij zonnig en wordt straks 27 graden. Heb ook al dagen geen hooikoorts meer (dus ik ga snel weer weg uit dit topic :innocent:)

Lag net een kwartiertje heerlijk te tannen geen wolkje aan de lucht, binnen 5 min opeens alleen maar wolken. Ik op buienradar kijken gaat het blijkbaar keihard regenen over een uur?? Elke 5 minuten veranderen ze het.

En toen klikte ik helaas de 14daagse verwachting aan en nu moet ik een beetje huilen.

1 like

:hot_face:Het is buiten net een plantenkas, zo benauwd.

1 like

Buienradar en Weerplaza zijn het niet met elkaar eens over of het hier straks nou gaat regenen/onweren of niks. Ben heel benieuwd, hoop voor m’n vriend en z’n hooikoorts dat het lekker gaat regenen.

Ik wilde suppen vandaag, maar door de voorspellingen afgezegd.
Zat dus nu al de hele middag in deze graf benauwdheid te wachten op een bui die nooit kwam :face_with_symbols_over_mouth:

afbeelding

Echt goor

7 likes

Niet te doen dit, zelfs in huis is alles vies klammig en mijn was droogt ook voor geen meter

1 like

Ik heb echt t gevoel alsof ik levend gestoomd word. Alle wind is inmiddels ook verdwenen maar de buien laten nog uren op zich wachten
als die uberhaupt niet verdampen onderweg ugh

Edit: zie nu opeens dat het NU toch zou moeten regenen

2 likes

Ik dramatiseer alle futiliteiten in het leven :joy: Je wil mij ook niet meemaken als ik savonds niet weet wat ik wil eten en vervolgens alles in mijn koelkast analyseer en bruut afwijs.

Anyway, regenradar is accurater heb ik gemerkt! Beter dan buienradar!

https://www.weerplaza.nl/regenradar/

6 likes

Buienradar moet je echt verwijderen uit je leven.
Ik ga tegenwoordig op Buienalarm af. die is vaak accurater en werkt zichzelf ook gewoon bij wanneer je er naar kijkt.

ik hoop dat het morgen niet zo vochtig is als vandaag. dit was (is) gewoon echt niet lekker.

2 likes

Ooit gedacht aan vlogs maken? Heeerlak

1 like

Heb er ooit wel aan gedacht maar ik moet er niet aan denken dat mensen zoals ikzelf mij dan komen bekritiseren. Dan zal het niet zijn “Moet je nou hiervoor naar een hotel?” maar eerder “Maak je badkamer eens schoon” :joy:

2 likes

Het is zo vies klam vochtig dat m’n haar gewoon krullend overeind gaat staan terwijl ik niet eens krullen heb :scream:

1 like

Zo veel zweeeet :sob:

Letterlijk
geen druppel gevallen, 2 uur lang gaf elke mogelijke “radar” aan dat het zou gaan regenen maar er is niks gebeurt. Ga zo een eindje wandelen buiten om “af te koelen” omdat het buiten nu beter te doen is dan binnen.

Nou veel plezier ermee

3 likes

ja dat zei je ook aan t begin van vorige week maar daar heb ik ook niks van meegemaakt :joy:
Sommigen in ons land leven in een soort regenwoud maar hier gebeurt het gewoon niet.

1 like