Klaag hier over het weer

En ook weer zo ranzig warm ‘s nachts. Doe gewoon even tien tot vijftien graden eraf ten opzichte van overdag🥵

1 like

Lekker genieten hè. Grijs en vies.

1 like

Ja ik had dit topic opgezocht omdat ik precies hierover wou klagen, zo klaar met dat klamme gedoe :sob: slaap ook al dagen niet lekker, vandaag echt hoofdpijn en gevoel alsof ik in mijn gezicht ben geslagen erdoor

Mmmm ik heb een nieuwe verslaving voor op brood: heksenkaas met augurken erover heen. Zo lekker zurig met een goede bite.

4 likes

Verkeerde topic? :rofl:

3 likes

Het lijkt buiten wel een kas, zo benauwd :hot_face:

Another day…
Humidity: 94%

3 likes

Het is buiten gewoon fris? Binnen heel vochtig ofzo? Heb nu alles open maar of dat gaat helpen? Geef ons eens normaal weer. Zou bijna de hitte van vorig jaar terug willen.

1 like

Weet niet waar je woont maar hier is t alles behalve fris al, voor mijn gevoel, een maand lang. wordt hier ook weer 25 graden vandaag en in combinatie met die idiote klamme benauwdheid en grijze lucht is het gewoon ellende. Bij alles wat ik doe zweet ik.

1 like

Midden van Noord Holland ongeveer. Volgens wwwhetweerinmijnstadnl is het momenteel 16.9graden

Blijf me verbazen over die enorme verschillen in zo’n klein land :scream:

2 likes

Het is hier maar iets van 23 graden in huis maar het is zo ongelooflijk zweterig. Ik word elke keer badend in het zweet wakker, echt bah. Maar ik wil ook onder de dekens liggen.

1 like

Ugh zo warm op de slaapkamer. Zo warm was het buiten niet eens vanmiddag :sob:

2 likes

Jemig nu weer zeker een week lang bewolking? Zo jammer. Ik genoot echt van het zonnetje

1 like

Zo jammer! Is het bijna weekend en dat gaat het alleen maar regenen.

Ja schijtzooi, had een dag vrij genomen en was van plan lekker naar het strand te gaan maar het is hartstikke grijs :tired_face: ben echt nog niet klaar voor weer een periode van deprimerend weer, geef me gewoon 25 graden en zon

1 like

Waarom staat er elke keer voor de volgende dag de hele dag zon en warm en op de dag zelf is het opeens bijgesteld naar de hele dag grijs en 20 graden??
En waarom kan vanaf 18:00 de lucht wel blauw zijn en overdag niet??

Denk elke keer yes morgen lekker in de tuin liggen en dan blijkt het de volgende dag één grote grap :cry:

Pfff gooi mij maar weer met m’n reet terug in Griekenland, want dit is weer niks :cloud:

3 likes

Huh hier in de lichtstad is het strak blauw met een zonnetje!

Had eigenlijk gehoopt om vanavond te barbecuen :+1::+1: