Ik ben net terug van vakantie (Wallonië) en ik heb slechts één keer een korte broek aan gehad. Gelukkig had ik op het laatste moment nog wat extra truien ingepakt dus heb het in ieder geval niet koud gehad. Maar uiteraard hebben we de tent nat in moeten pakken, what’s new.
Gewoon op de eerstvolgende mooie dag opzetten op een grasveldje in de wijk, parkje in de buurt, tuin van je (schoon)ouders ofzo😉
Ik woon dicht bij een groot stadspark en zie hier regelmatig mensen een natte tent opzetten. En heb het zelf ook wel eens gedaan.
Oooh ja zo rot is dat, hopelijk hebben jullie alsnog een fijne vakantie gehad! Maar dat kan dan zo’n domper zijn, helemaal als je in een tent zit…
Haha zo iemand ben ik dus. Wat @Sige zegt: park!
Edit: @June Eigenlijk was het gewoon een hele fijne vakantie. Maar ja dit is het klaagtopic. Hoewel het wel een klein beetje kut is dat we morgen op tijd op moeten om zoveel mogelijk zon te kunnen pakken voor het drogen van de tent…
wil iemand die zon ff ophalen?
Je mag 'm hier komen halen hoor, ik hoef 'm niet.
ja ik dus ook niet!
Aah zo, verkeerd begrepen Dan zitten we in hetzelfde schuitje…
Stuur maar hierheen!
Ik lig in de zon, kan het bijna niet geloven.
Dat uurtje was het weer voor de komende 3(?) weken.
Jij had tenminste een uurtje, ik 3x3 minuten.
Wat voor lame ass lente/zomermaanden hebben we gekregen zeg jezus
Het mag wel weer gaan regenen, heb zoveel hoofdpijn van die benauwdheid (en last van wisselende drukgebieden in de lucht).
Het gaat hier zo ook regenen gelukkig!
Een vette kút lente, in juni mooi en nu weer weken regen voorspelt. Zo kut. Geef me gewoon 20 graden en wat zon
Grr, zit ik nagels te lakken buiten. Begint het te regenen
Het is echt extreem benauwd hier op dit moment, onweer kom snel please
Inderdaad echt zo irritant weer nu. Zomerjas? Te benauwd. Geen jas? Soms net iets te koel. (En zon? Wat is dat?)
Ik wil ook even klagen dat ik dit weer niks vind. Maar ik hoef ook geen 30 graden de hele zomer. Maar heb ook echt niet t idee dat t al juli is.
Ik wil gewoon 22 met een zonnetje, zoiets.