Klaag hier over het weer

Wat doe je dan in dit topic :@ genieten toch

Als ‘t hier niet regent/onweert dan is’t wel bewolkt. Ellendig aanzicht

1 like

Wat zit jij toch altijd op me te zeiken. Fijn dat het altijd regent bij je? Wat wil je horen?

Weird flex

Alles is zo vochtig en benauwd. Overal zitten ook van die zilvervisjes in huis :nauseated_face:

1 like

Normaal is er niet meer bij he? 15/16 graden morgen

1 like

Als het de warmte uit huis trekt no problemo.

2 likes

Het is 18 graden binnen :sob: maar ik vertik het om de verwarming aan te zetten

1 like

Ik heb uit protest nog steeds een korte broek aan elke dag. 🥲

Sloffen aan, dikke trui aan, echt een fijne (herfst)vakantie dit :sob: Ik probeer het te negeren, maar helaas heeft het weer alsnog veel te veel invloed op mn humeur.

3 likes

Ik ben misschien de enige maar ik ben echt blij met deze temperaturen. Ik vind dit zoveel fijner dan 30+.
Ik kan tenminste normaal slapen zonder er als een zwetende otter bij te liggen.

26 likes

Same :heart_eyes:

2 likes

De komende tijd gaat het nog niet echt lekker weer worden zo te zien… Ik vind het niet zo erg want ik werk toch elke dag doordeweeks maar wel sneu voor mensen die nu vakantie hebben.

Ik vind het alleen super irritant dat er steeds regen staat maar het dan niet regent. Wanneer moet ik nu verwachten dat het gaat regenen??

4 likes

Wat een weer joh. Heb verdomme zomervakantie en ik blijf gewoon in het land. Gun me wat zon joh en warme temperaturen😩

Wedden als ik weer moet werken en weer een jaar moet wachten op de zomervakantie is het het mooiste weer van de wereld.

5 likes

Ik wil gewoon zomer met zon :triumph::triumph:

6 likes

@Wonder same, ik heb nu ook "zomer"vakantie. Volgende week is mn laatste week en ik zie alleen maar weer regen voorspeld. Ik wil gewoon lange zomeravonden, lekker elke dag wandelen en leuke buiten dingen doen. :sob:

3 likes

Nou ik dacht dat de zon door zou breken vanmiddag maar ik zie niks gebeuren

2 likes

Ja ik smelt hier weg :angry: jullie met jullie gekke hitte-obsessie altijd :stuck_out_tongue:

8 likes

Jeej er is zon!!

2 likes

Deze meit heeft eindelijk eens niets te klagen. 21 graden met een zonnetje. Heerlak.

2 likes