Klaag hier over het weer

Hier ging het een halfuurtje wel even los, maar dat was het.

Ik, kijkend naar de weerapp van aankomende week
afbeelding

Normaal heb je nog wel een :partly_sunny: om naar uit te kijken maar nu echt niets, vind dat nog wel ‘t ergste denk ik

11 likes

dit zegt mijn app ook maar ondertussen zit ik te zweten met de ventilator aan??
snap er echt niks meer van

2 likes

Oh hier komt ‘t weer (voor de verandering) wel overeen met de app

Helaas

1 like

Blegh :cry: Eerder vanmorgen was het gewoon 100%.

Hier ook, net als gister. Het is godsamme alweer 26 graden in huis terwijl zogenaamd de weer apocalyps uit zou breken.

Geen zon wel stikbenauwd. Achja beter dan koud dan maar hè😑
als iemand wel zon heeft pls stuur hem naar het oosten danku.

1 like

Ik ben blij dat het niet meer zo warm is, maar die regen hoeft nou ook weer niet.

1 like

Gatver t enige wat die regen doet is me doen denken dat alles open kan om af te koelen maar nu loop ik in huis zowat naar adem te happen omdat t zo benauwdig is. Wat een ellende.

1 like

Normaal laad ik altijd op in het zomerseizoen om de herst/winter door te komen maar dit is wel een hele lange herst zo :joy:

Ik doe dit dus ook gewoon. Heb het ZO vaak te koud of te warm gehad omdat ik graag zo minimaal mogelijk inpak. Maar je weet t gewoon niet in Nederland :sweat_smile:

Of überhaupt een dag zonder wolkbreuk of wind met orkaankracht. Wat een schijtweek dit.

3 likes

Ja de herfst heeft er zin in dit jaar.

1 like

Hopelijk ver weg!!!

1 like

Ik moet straks een wedstrijd spelen maar het stort hier echt. Wat is dit joh. :sob:

ok ik ben dus echt een hitte hater, maar zelfs ik word niet goed van dit weer. geef zon

2 likes

Ik heb ook het idee dat de buien veel zwaarder zijn deze zomer? Opeens van die giga plensbuien en dan weer droog om dan een half uur later weer kneiterhard te regenen. En die wind, walgelijk. Kon er vannacht gewoon niet van slapen

2 likes

Het Belgische weerbericht stemt me ook treurig:

Niets zal dit mistroostige weer, een zomermaand onwaardig, verstoren. De temperaturen zullen aan de lage kant blijven en de neerslaghoeveelheden kunnen voor weinig vrolijkheid zorgen, met opnieuw enkele buien die feller worden naarmate de uren verstrijken.

1 like

Het is zooo koud ik heb de neiging om de verwarming aan te doen. Nu maar een dekentje en sokken gepakt.

Ja ik zit ook weer met m’n huissokken en joggingbroek aan, het was 18.5 graden vanmorgen in huis :no_mouth:
Gelukkig wel zon nu op m’n raam waardoor het wat opwarmt want ik vertik het de verwarming aan te zetten

1 like