Klaag hier over het weer

Heb hier ook weer jogging en sokken aan. en dan in de middag komt de zon weer door en dan heb ik het weer pleuris warm.
Zelfs ik krijg errors van dit weer.

1 like

Ik dacht het is regenachtig en bewolkt dus een jas is wel nodig op de fiets maar ik ben nu helemaal bezweet blehh. Het is heel warm. Niet erg op zich maar dan mag de zon zich ook wel even laten zien

Hier is het niet warm maar de luchtvochtigheid is zo hoog. Was even bang dat ik ziek was omdat ik al zweet na het ophangen van de was.

1 like

Echt zweet overal. Maarjaaa ik moest een jas aan want regen. Bah bah. Ga maar weer een douche nemen, voel me echt ranzig.

1 like

Ik verlang echt naar een regenachtige dag met onweer

Maar vooral omdat ze dit elke dag voorspellen, en vervolgens de zon de hele dag schijnt :angry:

Ruilen? Heb al genoeg regen en onweer gezien :triumph:
Wat een klote zomer.

Heb het gewoon koud :slightly_frowning_face:

Donderdag volgt er een klein beetje licht aan het einde van deze herfst tunnel :ok_hand:t3:

Beetje jammer dat het op een werkdag is, dat wel.

1 like

Ik vandaag: vol goede moed mn zwemkleding aan, ingesmeerd met zonnebrand, zeil van het zwembad gehaald + prut uit het water gevist met schepnetje, luchtbed opgepompt; half uur later: bewolkt, weg zon. :grimacing: Fuck dit.

2 likes

Ah echt, waar woon je? Hopelijk is het nog goed gekomen! Hier al de hele dag stralend weer. Wel af en toe een wolkje maar dat is juist wel fijn. Niet te warm ook. Ik heb eindelijk eens niets te klagen over het weer

Het enige waar ik even over wil klagen is dat ik dus met dit weer opgesloten zit in mijn home office 🄲

Ja hallo?! Eindelijk weer eens buiten uiteten en dan is het ineens mega bewolkt :roll_eyes:

Speciaal vrij genomen, want vandaag zou zo ongeveer het hoogtepunt van de zomer moeten worden qua weer dus eindelijk naar het strand.

Reality: heb niet eens mijn kleren uit want er staat een koude kutwind. Kippenvel all over en ik wil eigenlijk gewoon naar huis.

2 likes

Het zou toch ook een mooie zomerse dag worden vandaag? Ik had ook al helemaal bedacht vanmiddag in m’n bikini op het balkon lekker een boekje te gaan lezen maar het is hier zo mega bewolkt dat er echt nergens zon te zien is

Ik weet ook niet wat ik irritanter vind inmiddels, dat het zo’n (vochtige) flutzomer is of dat de weersvoorspellingen dit jaar er echt bizar vaak naast zitten. Hier dus ook weer een bewolkte dag ipv het zomerse stralende weer dat de weerapp aangaf. Dacht toch even op het balkon te gaan zitten, om er vervolgens weer met kippenvel af te gaan en nu aan de warme chocomel te zitten :sweat_smile:

7 likes

Hier vind ik het dus alweer veel te warm, maar vooral benauwd.

1 like

Het is hier lekker weer, maar alle insecten verpesten het helaas

Wij zouden vanavond eindelijk gaan picknicken maar het wordt steeds bewolkter?? :rage:

Trouwens we gaan sowieso hoor, mijn vriend leeft voor picknicks

Had al de hele week zin in vanavond want heb een date met m’n boek en balkon maar het is gewoon bewolkt?! Scheiße🄲

kan dit weer GEWOON weg blijven?