Klaag hier over het weer

Net het weerbericht gecheckt, komende 2 weken niet onder de 30 graden, top! :cry:. Ik blijf mijn jurkjes maar wassen en draag praktisch elke week hetzelfde. Ik wil gewoon een spijkerbroek aan doen!

4 likes

Oké ik weet het zeker ik zet de machine zo ook weer aan. :’) Handdoeken gaan ook heel hard nu.

1 like

Ik heb deze week een sollicitatiegesprek met 30 graden :tired_face::tired_face: Ik weet niet wat ik aan moet, maar ik kom toch wel bezweet aan, bah

Inderdaad! Ik heb al twee jurkjes bijgekocht omdat het wel heel saai werd.
Ik heb ook al bijna drie maanden geen dichte schoenen meer aan gehad, begin mijn sandalen ook beu te worden.

2 likes

Ik begrijp je struggle. Ik had 2 jaar geleden dat probleem. Sowieso vind ik een solliciatie outfit kiezen al moeilijk, laat staan met dit weer.
Ik heb toen een deftige grijze broek met gekleurde top gedragen. Te warm naar mijn zin, maar het moest deftig blijven en met mijn maat toen vond ik een rok of kleedje niet goed genoeg. (ik was toen bijna 20 kg zwaarder, wat nog een extra struggle was)

Ik kan ook niet slapen zonder deken om me heen, ook irritant

1 like

Op mijn werk ik het zo koud dat je wel echt een lange broek aan kan. Ik zie daar alleen nu al tegenop om morgen weer een lange broek aan te doen. En misschien neem ik wel een korte broek/rokje mee om na het werk aan te doen.

Ik heb vooral dat ik een soort onrust voel van: het is mooi weer, dus ik moet er van genieten, dus ik moet leuke dingen doen. Normaal kan ik in het weekend wel een beetje thuis rondhangen, maar nu voel ik onrust vanwege het mooie weer. Herkenbaar?

En ohja: ik wil mijn truien en blousjes weer aan :weary:

Lig nu op een luchtbed in de woonkamer want alleen dan kan ik met open ramen (niet op kiep) slapen om te luchten. Hoerenweer is dit.
Overdag prima want airco op werk of dakterras thuis MAAR BINNEN IS HET NIET TE DOEN

1 like

Haha nee bij mij is het juist het tegenovergestelde: ik vind dit weer het perfecte excuus om het hele weekend bij mijn ouders in de tuin te zitten met een boek!

Dit is echt zo waar! Normaal vind ik extra werken in de zomervakantie niet erg, maar nu is het echt een persoonlijke hel.

1 like

EN NU ALWEER MUGGENBULTEN HOOR lekker, luchten zonder muggen kan dus ook al niet meer

Ik vind vooral de mensen die hun giga zwembaden vullen kut.

2 likes

Ik vind dit weer vooral kut, omdat ik het op warmste punt van de dag werk. Buiten. :expressionless:

@Xiomara Ik heb ook een sollicitatiegesprek als 't 30 graden is. Goed uitgekozen :stuck_out_tongue:

1 like

Yup ik ben er ook wel klaar mee. 24° vind ik fantastisch, maar op dit weer ben ik niet voorzien. Ik heb geen kleding meer, zit dagelijks ruim 2 uur in een autootje zonder airco en ook in huis op de derde verdieping is de temperatuur de laatste maand nauwelijks onder de 28° gezakt.

En ik ben ZO MOE, jezus ik heb op 5 weken tijd misschien 2 à 3 nachten écht lekker geslapen. Warmte, muggen, of een opgezette keel door de ventilator, bah.

Oh ja en mijn laptop voelt heet aan, heel irritant dit.

Nou… ik ben er ook wel klaar mee.

Eerst Griekenland en toen stapte ik uit het vliegtuig en het was gewoon even warm. :sleepy:
Ik hoopte thuis te komen met 22/25 graden maar jezus dat viel me tegen.

Ben strontverkouden vanwege de airco en wij slapen noodgedwongen op zolder omdat ons huis nog niet klaar is. Ik kook noodgedwongen op zolder omdat mijn keuken nog niet klaar is (heb hier een ikea kitchenette staan met een koelkast en vriezer en een inductie kookplaatje met 2 pitjes ) dus eh ja. Ben er eigenlijk dubbel klaar mee.

Ben er ook klaar mee. Een paar hete dagen trek ik wel, maar het duurt te lang nu. Ik had ook gehoopt nog wat koelere weken voor mijn bevalling te krijgen maar ik ben bang dat dat ijdele hoop is. Ik wil gewoon weer normale temperaturen en icoontjes van regenbuien zien in het weerbericht.

Het wordt in mijn woonplaats komende week gewoon 34 graden. Ik ben bijna aan het huilen. Ik ben er zo FAKKING klaar mee.

Ik denk dat ik maar kerstliedjes ga luisteren en over sneeuw ga dromen

2 likes

Morgen moet ik niet vergeten dat ik een voorrraadje ijs ga inslaan alvast. Vrijdag hier ook 34 graden zie ik. Doe fucking normaal. :cry: Ik ga er echt voor zorgen dat ik die dag helemaal niet naar buiten hoef. Dag ervoor ook al 33 trouwens… Maar kan moeilijk 2 dagen alleen maar binnen zitten zonder daglicht.

Ik ben echt blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er klaar mee is.
Ik ben deze hitte zo zat en verlang zo erg naar een plensbui.
Ik word donderdag geopereerd en moet daarna zeker 1,5 week rust houden thuis.
Aan de ene kant fijn, want hoef dan niet verplicht de hitte in.
Aan de andere kant kut want hoe erg ik deze hitte ook haat, ik vind het ook afschuwelijk om straks veel tijd binnen door te brengen.

Zo lekker dit zeg, even klagen!