Klaag hier over het weer

Ik ben de hitte ook dat. Het koelt totaal niet af in huis. Ik woon in een bovenwoning met plat dak en grote ramen. Bij de ramen waar het kan hebben we er al van Alles voor gehangen zodat de warmte buiten blijft.
Maar afkoelen doet het niet. We hebben een mobile airco. Maar die maakt zoveel herrie, daar kan ik niet tegen.

Word gewoon afzien komende tijd. Of ik ga overuren maken op mijn werk. Daar is wel airco.

Wat een heerlijk topic. Ik wilde net gaan klagen dat ik zo slecht heb geslapen vanwege die klote hitte.

1 like

Ja pfff kan zo slecht tegen de hitte. En ik zie nu ook al op tegen volgende week. Moet dan weer werken en dan krijg ik 100% zeker opmerkingen over dat iknog zoooooo wit ben.

Herkenbaar toen ik terug kwam van vakantie kwamen de opmerkingen ook alweer.
Ik snap niet dat als je al 3 jaar met mij werkt het je nog steeds verbaasd dat ik niet bruin wordt. :triumph:

3 likes

Ik houd van dit weer maar NIET als ik moet werken. Ik weet van ellende niet meer wat ik aan moet doen. Mijn benen plakken en schuren en dat vind ik het ergst. Ik wil regen voor mijn plantjes want ik verspil niet graag water. De aarde mag wel wat afkoelen nu.

1 like

Veel en veel en veel te warm :expressionless: Als ik opsta is het al 31C in de woonkamer (staat de zon pal op vanaf zonsopkomst tot een uur of twee) en het is alleen uit te houden op de bank, in ondergoed, met een ventilator continu op me gericht. Slapen gaat kut (in slaapkamer wordt het ook niet kouder dan 28C). Werken is gelukkig wel oké, onze klimaatbeheersing in het ziekenhuis werkt redelijk.

Enige voordeel is dat ik amper honger heb en veel minder vreet :yum:

Ik heb zooo’n zin in een enorme plensbui met onweer. Hou het nu nog wel goed uit maar de natuur heeft echt even water nodig. Ohja zondag efteling met de hele familie. Normaal super leuk maar met dit weer?? Kill me now. (Nu ik dit typ denk ik, be carefull what you wish voor. Het kan natuurlijk ook zondag in de efteling gaan plenzen en onweren
)

1 like

Ik overleef het deze week echt niet. Het gaat echt zo warm worden en ik moet gewoon werken!!

Ik wil regen :frowning:

Aaaah ik ben mijn werkzomerkleding zat! Ik wil me weer ‘mooier’ kunnen kleden met laarzen etc. En de airco in de auto werkt niet meer dus het is altijd suuuperheet ennnn dat is het wel :joy:

1 like

wat doen jullie voor jullie huisdieren met deze hitte?

ik heb een kat van 20 die het liefst vol in de zon ligt maar ik merk dat hij daarna steeds heel wiebelig op zijn poten staat, dus hou hem het liefst even binnen met veel schaduw en koud water.

Hardlopen met deze temperaturen is ook niet te doen, ben er echt klaar mee :angry:

En ik heb nu vrij en zou eigenlijk mn kamers grondig willen schoonmaken, alle spullen etc. Maar het is gewoon TE warm, echt een sauna
 Niet te doen om dan nog op te ruimen en schoon te maken :sob:

Ohja sporten met dit weer :dizzy_face: heb al twee weken niet gesport. Bwuuuuh ik kan het gewoon niet!

Mijn katten gaan zelf gelukkig vooral in de schaduw liggen, dus wij doen niets extra’s, behalve vaker schoon water geven. Zou die van jou inderdaad even binnenhouden, want een oververhitte kat wil je niet. En eventueel zijn oortjes insmeren met zonnebrand (vooral als het een witte kat is).

2 likes

Ik vind zulk weer wel lekker, op vakantie Inn de buurt van de zee of een zwembad. Maar iedereen die ik ken is aan het werk en ik heb niets in de buurt om in mijn eentje te gaan zwemmen.

2 likes

Ik slaap zo slecht met dit weer :frown: De dagen gaan nog wel, maar die nachten
 Ik ben blij dat ik mag werken, hier hebben we nog een soort van koeling. Mijn baby raakt ook helemaal van de leg van deze hitte.
Ik word ook helemaal gestoord van het elke dag sproeien van de tuin. Eigenlijk ontzettende waterverspilling, en het kost zo veel tijd. Daar heb ik toch helemaal geen zin in. Ik woon vlakbij een natuurgebied, dus ik word ook steeds banger voor natuurbranden.
Ik overweeg serieus om volgende week een vakantie te boeken naar ergens waar het gewoon wat kouder is dan hier, ik trek dit echt zo slecht.

Onze kat is trouwens graag hele dagen buiten met dit weer, gaat dan in de tuin onder een struik liggen. Vraag me af of het koeler is dan binnen, maar ze gaat gelukkig niet in de zon liggen ofzo.

Ohja poetsen
ook al weken niet grondig gedaan. En ik heb normaal best een poetsfiemel.

1 like

Het is zo warm op werk en het is pas 11 uur :frowning:

klote weer

4 likes

bedankt voor je reactie! hou haar lekker binnen, in ieder geval tussen 11 en 16

2 likes

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/klaag-jij-over-de-hitte-dan-ben-je-effectief-bezig

Gewoon nog allemaal door klagen!

2 likes