Klaag hier over het weer

Ik ook :scream: echt het meest vieze gevoel ooit wanneer er zelfs straaltjes zweet langs je kuiten beginnen lopen

2 likes

Ik kan me zo slecht focussen met die hitte, ik merk de laatste paar dagen echt dat ik niet helder na kan denken, en niet uit m’n woorden kom. Ik voel me af en toe net die oom van Bam Margera, als jullie die nog kennen :joy:

Hebben meer mensen dit of ben ik de enige die langzaamaan gek wordt?

7 likes

Nee, ik heb dat ook heel erg hoor. Ik heb deadlines voor boeken, maar uh, ik schrijf in de winter wel gewoon wat meer :’)

1 like

Mag dit waar zijn?

Je zou lekker relaxt in iemands zwembad kunnen kakken.

ER KOMT REGEN AAAAN.

2 likes

34 graden binnen. Het record voor ons tot nu toe.

Hier onweert, waait en regent het. Het zijn druppeltjes maarrr toch ik denk dat het gaat gebeuren

Omg yes een regenaanval

Nah, die regen van vandaag viel toch tegen. Heb maar even een tropical thunderstorm playlist opgezet voor de sfeer. Ik droom ff verder over een dikke onweersbui!

1 like

Ik ben vanmorgen speciaal om 8 uur naar de supermarkt gegaan voor ijsjes :joy:

2 likes

Het onweert hier in de verte maar het is het nog droog.

Haha ja slim! Zulk soort dingen bedenk ik me altijd te laat. Een vriend zei net ook al tegen me ‘Het was zelfs op het nieuws dat overal niet meer aan te slepen is’. Ja weet ik veel, heb geen tv.

Inmiddels is het harder gaan waaien in Utrecht en de zon is weg. Maar lig nog steeds wijdbeens met venti op mijn vagijn gericht.

2 likes

Het zou hier gaan regenen. Maar nu toch weer niet.

2 likes

Beetje regen hier maar, wel de hele tijd onweer. Ben zo blij als het zaterdag is en het inderdaad koeler is.

Het gaat hier nu lekker los oleeeeee :tada:

Rotterdam omgeving.

1 like

Volgens mij is het zo plaatselijk dat in de wijk hiernaast een stortbui is gevallen en het hier helemaal droog is :rage::rage::rage::rage:

1 like

Ik hoor wel superveel gerommel nu

Ja bliksem! Donder!

In Noord en bij centraal is het in ieder geval aan het losgaan.

1 like